Followers

Thursday, 13 December 2012

TERIMA KEKALAHAN DENGAN HATI YANG TERBUKA

Saya terima kekalahan pasukan Harimau Malaya dengan hati yang terbuka pada malam ini dengan Thailand. Thailand bermain dengan baik. Begitu juga team Malaysia... Congratz for both team. Pasal referee tu, ketepikanlah. Kita kena pandang ke hadapan. Lepas ni usaha lagi ok Harimau Malaya...:)

Sukan boleh mengeratkan ukhuwah dan kadang2 suka juga mencetuskan pergaduhan besar..kerana apa? sikap manusia itu sendiri. Saya tak boleh baca fb atau blog yang saling mencerca antara sesebuah negara dengan negara lain. Macam orang tak bertamadun. Bukan lebih seronok kalau sukan itu kita enjoy sama2 dan bukan untuk bergaduh, menghina... kankan. 
Peace!

11 comments:

TiranaAduka said...

salam intan
Relex adat dlm permainan ada kalah dan ada menang

Chic Na said...

HM kalah ke kak? huhu.. nak wat camne. adat bertanding. kan kak? :)

Che Rosliza Che Mat said...

betul tue....sokong 100%...adat bermain...

Azhafizah Md Nor said...

takpe takpe..harimau tetap bangkit melawan..aumm..

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Redha je la kan.. dah kalah, nak wat cemana.

QasehnyaRania said...

tu la kan.kalau menang sanjunvg.kalah kutuk.adat manusia kan..

saya ok je.

izan mama mia said...

ala bola tu bulat jew..biarkanlah..kita terima dgn gembira juga sbb mereka dah mencuba yg terbaik

redza said...

takde rezeki nak masuk final...selamanya harimau malaya

Kesuma Angsana said...

kalah bermaruah ler kiranyer ni

Mimie said...

sy trime kekalahan dorg tp kcwa dgn pgadil yg brt sebelah

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

redooooo jer