Followers

Thursday, 6 December 2012

Fuh ! ¼ Lega!


Lega sikit sebab beberapa geng blogger bas sekolah:p saya dah terima barang2 yang saya pos…phewwwww! Now harap2 yang lain2 pon abang posmen bertukar menjadi superman terbang ke tempat kawan2 ye…Kemon abang posmen!

P/S : Maaf la yer hadiah tidak seberapa, tapi saya ikhlas …tu jer buat masa ni.Nanti makin lama saya cuba grand kan hadiah2 ..kih kih..boleh gituwww??? ( sambil dengar lagu Ella kat Suria FM) 

20 comments:

Aisy Nasiha said...

lega, saya pun tumpang lega...hadiah tak seberapa tak pe, yang penting ikhlas pemberian tu...org yg terima mmg dah seronok..

Anum said...

yahoooooooo

Deqla manjew said...

pemurahnye kak intan ni...nk jugak hadiah.. bole? hihihi...

Nick Nashram said...

nanti buat la contest..nak jugak rasa dapat hadiah daripada blogger ni..huhu

Chic Na said...

yg penting ikhlas kak. :) posmen bz tu yg lambat sampai. hihi..

Si Matatajam said...

Asal ikhlas dah memadai...

TiranaAduka said...

salam adik intan
Jalan2 pg jumaat yg ceria dan damah.
Pekabr?

IntaNBerliaN said...

org xnilai adiah tu dr harga kak... jgn risau :-)

mama aryan said...

apapun nilai hadiah tu tak kisahkan yg penting keikhlasan dan ingatan..betul tak

intanfirdaus247 said...

Aisy....hehe..moga2 macam tu la kan..:)

intanfirdaus247 said...

yahoooo :)

intanfirdaus247 said...

boleh deqla...:)

intanfirdaus247 said...

nanti orang buat eh..:)

intanfirdaus247 said...

posmen duk makan doyan crepe

intanfirdaus247 said...

kan M...huhuh

intanfirdaus247 said...

Salam abang TA, khabar baik..abang Ta sihat?

intanfirdaus247 said...

terima kasih ina..:) terharu

intanfirdaus247 said...

apapun Kan mama aryan..:)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ikhlas tu lbh penting dr nilai hadiah kak :-)

Mimie said...

murah atau mahal tak pnting...yg pnting ikhlas