Followers

Wednesday, 19 December 2012

BW SAMPAI LEBAM


Salam, ni saya tengah duk qodo bw…sampai hang pc mak kat opis nih..hhahaha..tapi saya teruskan perjuangan memblogwalking. Adeh, ni x abeh ag nih…penangan tinggai 2 hari…adeh…kalau ada yg saya tak terkomen tu maaf lah ye..

Okeh, bye nak teruskan blog walking…(sambil usap2 pc)..komen yg baru2 masuk ni lom lagi publish yer kawan2…adeh adeh…kawan punya pasal ku redahkan jua..kih kih..caiyok caiyok!

16 comments:

pinky said...

selamat BW ya kak...=)

miza yusof said...

miza pun nak bw sampai lebam jugak tapi kekangan masa :(

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam kak..
yeah...gegeh ber BW.. :)

Kesuma Angsana said...

tq selalu singgah blog KA ye

Aisy Nasiha said...

Ambooi... Semangat ye, sampai hang pc tu.. Xpe, gigih lagi..

Sue-Rya Qistina said...

take ur time. thanks sbb selalu drop komen kt blog saya :)

Cheq Kaq said...

same laa ngn ck kak!hahaha..lebam n lembab semua pc ni ha gara2 bw

Deqla manjew said...

hahaha... dah mcm kat medan perang yer kak nk berjuang bagai...ok la selmt berjuang kak.. :p

izan mama mia said...

komen jgn tak komen..hahaha

redza said...

selamat bw dengan jayanya

Reiko Masashi said...

waahh..semangat :)
slamat brjuang ^__^

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

slmat bw yer kak hehehe

wan nurul hezrina said...

sampai lebam bila org tgk dasyatt akk bertumbuk sampai lebam.hehe..mau sengal jari jemari bw tuh

Chic Na said...

pelan2 bw kak. kalau jatuh bangun sendiri ya. ;)

Nick Nashram said...

rajin akak bw.
saya bw yg komen blog je.
penyakit malas tak abis2 lagi..huhu

Si Matatajam said...

M ni pun tgh gigih balas jejak ni..hu hu..lebammm