Followers

Monday, 10 December 2012

KISAH DURIAN CREPE DALAM LRT


Kawan saya baru je cerita ni kat saya jap tadi kisah ni.

Kawan saya pi jalan2 kat Sogo semalam..dia naik LRT je…So on the way balik dalam LRT, ramai lah supporters Harimau Malaya dalam tren LRT nih.. Kawan saya nak turun kat BTS je

Cerita dia macam ni , tengah duk layan pemandangan, sekali mula2 bau durian dalam LRT keluar semerbak, makin lama makin busuk! RUPA2nya, ada orang kentot!!!! Agaknya kentot jenis tak bunyi. FUH! Bayangkan lah bau dia x hingat punya!!Sekali dalam gerabak tu semua riuh duk tutop hidung bau busuk. Mesti org kentot t upon pura-pura marah dan tutup hidung kan kan..

Pastu ada orang kata “Ni makan durian crepe banyak sangatlah nih!” adoehhh haihh macam2 la sekarang

13 comments:

Anum said...

macam2 kan

nanieybarnieylurviey said...

Mesti bau semerbak... pning la dlm lrt bau mcm tu..

Ratu Hatiku said...

hehehe.... sabor jelah... selalu terkena bau ketiak...

Si Matatajam said...

Ishk2 x senonohnya org yg kentot tmpt camtu

Tihara said...

as salam

tah2 dia sendawa kot..mmg berkuap la lrt tu..huhu..seksa:)

kinara kinatara said...

hahaha...yelah kan sekarang femes dirian 2..:)

Chic Na said...

kakaka.. adoi la. sape punye kerja la tu. durian crepe yg disalahkan. kikiki..

Aisy Nasiha said...

Haha. Mesti org yg bertanggungjawab tu malu..

redza said...

pencemaran udara!!!

mama aryan said...

Aiseh...sekali kentut durian crepe lak..hihi

QasehnyaRania said...

hihi..
haaa.. tak tahu ;D

morning akak :D

Mimie said...

hahaha..klaka la

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hahahaha xpasal2 durian crepe disalahkan..toink toink toink