Followers

Thursday, 6 December 2012

ASSALAMUALAIKUM CIKGU!

Kenapa tajuk entry macam ni ye? sebab teringat zaman sekolah rendah dulu kalau cikgu masuk kelas bagi salam dalam NADA BERLAGU....lanjut2 gitu.. Pastu ucap terima kasih pon ada ton dan nada.. Rasa2 kita sama x ? :P

Dah lepas sekolah rendah masuk sekolah menengah , x bagi salam macam tu lagi. Lebih formal..maklumlah dah besar dah..haha..

Sekian entry pagi ni.hehe. So kawan2 bekpes tak lagi? please do not skip ur breakfast ok..huhuhuhu..

17 comments:

Anum said...

selamat pagi cikgu :)

Aisy Nasiha said...

tak breakfast sebab puasa...hehe..
sekarang murid ucap Selamat sejahtera di kebanyakan kelas....

Chic Na said...

sama la kak mcm tu ms skolah rendah. hihi.. dh bfast pun td. kalo tak bfast mmg xleh nk concentrate keja. happy working kak. ;)

nanieybarnieylurviey said...

hehe.. teringat citer upin ipin selamat pagi cikgu.. intonasi budak2.. haha..

nani mule skip bfast.. jadi hari ni kena bfast balik.. arghh.. pepagi da ngap nasi n gulai ikan patin tempoyak..

ieda said...

teringat zaman sek kan
kalau di UCSA tmpt akak kerja nie
budak2 berat mulut nak ucap selamat
hurmm peredaran masa dan perangai manusia ..

Wak Gelas™ said...

wak pon dh bekpes tadi pagi.. iIHIks

Lya Colours said...

mak saya cikgu skolah rendah. ajar darjah 1-2. budak2 dia bg salam macam upin ipin tu. tp takde la siap joget2 haha

Miza Yusof said...

teringat zaman sekolah. rindunya :)

Ema said...

dulu kalau bertembung dgn cikgu pun bagi salam kan? letih cikgu nak menjawab... hahahaha

munna said...

meya dan yasmin hari2 praktis selamat pagi cikgu skrg ni.... tak sabar nak gi tadika dah gayanya

Mimie said...

terimbau kenangan mse skola

IntaNBerliaN said...

hihii betoi tu.. siap dgn berlagu lg.. hehhe...

*ooo dah pos ke... nape lmbat ek.. emmm xpala, kalau sampai lps sy balik sp pun nanti sy suh parent sy simpankan... tp pelik gak sampai dr mggu lps pun blm smpai lg...

TiranaAduka said...

salam adik intan
Huhu zaman 'selamat pg cikgu' mesti intan ada story..
Buat intan ...


Terima kasih atas buku yg intan kirimkan tu.

4feet8 said...

hehe..pg td dgr kat hotfm si fafau bg salam mcm upin ipin. kelaka..hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

a'a kan kak dulu2 bg salam kat cikgu lanjut jer hehe....tingat pulak zmn sekolah hikss...

p/s : wani dh dpt hadiah dr akak thanks tau :-)

Si Matatajam said...

Suka sangat bagi salam panjang2 kt cikgu. Hi hi

izan mama mia said...

teringat ehsan bg salam kat upin ipin..'selamat pagi cikgu'..hiih