Followers

Saturday, 22 December 2012

INILAH ORANGNYA

Sebelum ini kan saya ada update entry SIAPA KENAL ORANG ITU kan...hari ini saya upload gambar yg saya sempat snap dalam tv..hehe..

So sapa kenal pengkritif fesyen ini? x silap ni rancangan HIP TV..

17 comments:

onie said...

tak kenal,sekian sahaja dari onie,hehe

Ena's Palace said...

Uik...xkenal la

Reiko Masashi said...

err...google pn xdpt bntu, puas cri..hehe

Deqla manjew said...

Huishh x knl pun...akk lg femes ar sbb ramai knl akk...hihi

MulutPayau said...

Akak tak kenal lah dik....

izan mama mia said...

mcm pernah tgk....glamer gak dia ni dedulu...

mama aryan said...

tak kenal punnn..hihi

Aisy Nasiha said...

Saya pun tak kenal... Siapa agaknya?

Falsya said...

halamak....tetibe pengsan..*sebab xkenal*..kuikuikui..

nanieybarnieylurviey said...

Xkenal... If die dikenali mesti ada dlm google engine search >.<

Chic Na said...

tak kenal gak. tp teringat MLM malam tadi johan berlakon sebagai mak cik ni lah. kikiki..

redza said...

lah ini ke orangnya...tak kenal pon

Azhafizah Md Nor said...

Tak kenal..siapakah?

Mimie said...

xknl...tau orgnye je

Si Matatajam said...

Uik! Silap daaaaa..ingatkan Richie.. Yg ni M x kenai la plak

wan nurul hezrina said...

siapa nie kak?nak kata jiran bukan..nak kata kawanpun lagilah bukan..retis ker?huhu

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam kak..
ooo..dia ka..pernah tgk kt hip tv,tp x kenai nama,, hohoho