Followers

Friday, 7 December 2012

KERANA ISTANBUL AKU DATANG

Sebab tengok Lisa Surihani makan maggi asam laksa dalam filem Istanbul Aku Datang nampak sedap jer...maka terus g beli maggi tu..pastu tadi g opis , bawak maggi..then turun bawah kat gerai beli telur rebus dengan begedik...eh bukan, begedil ..masukkan dalam maggi..dan layan...hujan2 lak tuh..pergh! slurp slurp! pastu makan buah pisang kaki..bukan kaki pisang .kebetulan dak opis pon bawak gak buah ni.pastu kami snap gambar buah pisang kaki tu...



8 comments:

Aisy Nasiha said...

amboi...kuat pengaruh istanbul aku datang ni...

miza yusof said...

citer istanbul aku datang tuh, miza tengok kat youtube je. tak sempat nak g tengok kat panggung. sedap pulak tengok kak intan makan maggi :)

kak, sedap tak pisang kaki tu ? merata blogger dok citer pasal kaki. hehehe

intanfirdaus247 said...

hahah..memang tau...suka citer tu..sebab sy jarang minat citer melayu kalau g panggung..hehe

intanfirdaus247 said...

ye ke...miza..memang sedap tau pisang kaki n...cuba try makan sekali..pastu mesti nak lagi

redza said...

belum tgk lg filem tu..tp megi tu nampak sedap

Chic Na said...

layan je tgk movie sambil makan megi. huhu..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tu diaaaa penangan IAD haha

Mimie said...

kuat btul penangan IAD