Followers

Tuesday, 4 December 2012

Sepintas Lalu


Sepintas lalu ayat ini terlintas di minda, maka terus jejari menari2 di atas keyboard:P


Kalau orang baik dengan saya, berjuta kali ganda saya baik dengan orang yang baik itu ....

Kalau orang tak baik dengan saya pon, saya tetap baik dengan orang yang tak baik dengan saya ….

Kalau orang tak suka saya, saya tetap suka dengan orang yang tak suka saya…

Kalau orang benci saya, saya tetap tak benci dengan orang yang benci saya….

Dan sampai bila-bila saya akan hargai sesebuah persahabatan yang terjalin…walaupun hanya seketika….

Terima kasih atas sebuah persahabatan yang ikhlas ini.
J

P/S: Saya terjah rumah anda saya akan tekan2..paham apa itu tekan2? Haaa…malas nak cakap kat kawan2,takut “benda” tu sekodeng..hehehe…terima kasih juga yang tekan2 di sini.Rasanya paham kot kan kan? 

28 comments:

pinky said...

sy pun cuba tuk jadi yg terbaik dgn smua org...=)

IntaNBerliaN said...

a'aa betoi tu... saya pun camtu... xisah apa org buat kat kita, janji kita baik dgn org

*paham je apa tekan2 tu.. hihii.. sy pun tekan2 sini :-)

Rara Nasiha said...

sabar walau macam mana pun orang buat kita.

Mimie said...

betul3....biar org tak suke kite...tp kite kne suke ngan die...

sy phm ape tuh tekan2..sy jugak

Mimie said...

jap lg sy singgah ek..nak tekan2 tak kuar lak..huhuhu

nanieybarnieylurviey said...

happy knl kak intan kt alam maya :)
mesra.. baik... tk sombong.. :)

Chic Na said...

kak intan mmg baik. br kenal tp mcm dah lama kenal. happy ada kakak mcm ni. :)

faham kak. sama2 kita 'tekan2'. hihi..

Deqla manjew said...

betul tu kak... tp kalo org x nk kwn ngan kite camne?huhu..dulik je la kot kan..haha..paham tekan2 tu apa..mmg dia tgh skodeng pun.. :p

TiranaAduka said...

kesejukakan sambil minum teh panas! Jemput adik intan

Miss Mirror said...

Baguz!!. Sgt positif. Mudah2an Allah lipat gandakan pahala kesabaran kita melayan mereka yg tak berapa nak sukakan kita itu.

Tihara said...

as salam

tu lah kita baik dgn org tp kdg2 org buat mcm2 kat kita..sabo je laa

lain kali guna ayat tekan2 eks..paham2..
larat ke diorang nak skodeng sini..
cuma takut dia cam org yg sama je duk tekan2 kat blog kita cane tu ek..eh panjang lak akak ngomel sorang 2 kat sini :)

Si Matatajam said...

Harap awak suke saye sb saye suke awak..hi hi.tekan2 sini..

TiranaAduka said...

hahahaha...
Buat adik intan. Tirana aduka cuit satu.. 1 je kt sini ada 2..ok kan?

intanfirdaus247 said...

Meh ler kita sama2 pinky..hehe

intanfirdaus247 said...

kan ina...bia la kan..hehe..naseb paham

intanfirdaus247 said...

terima kasih Rara..:)_

intanfirdaus247 said...

mimie..heheh..naseb paham juga,.jhehehe

intanfirdaus247 said...

xper mimiee..slow2

intanfirdaus247 said...

hai nani..kak intan pon suka kenal nani..adik yang baik..:)

intanfirdaus247 said...

CIk na pon adik yang somel lagi baik..:)

intanfirdaus247 said...

jangan kawan ngn dia..haha..jahat x akak menghasut..haha

intanfirdaus247 said...

wah...adik intan suka kopi atau nescafe lagi! hehe

intanfirdaus247 said...

hehe. positif kan ati ..:)

intanfirdaus247 said...

waalaikumsalam kak tiha..entahla..mungkin diaorang larat kot..zaman canggih nih kak tiha mcm2 boleh.hjehe

intanfirdaus247 said...

mesti suka m punya..hehe..tekan2 lg ..haha

intanfirdaus247 said...

tima kasih abang TA...hehe..ok je

TiranaAduka said...

dukacita buat adik ku intan x de nak di cuit..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sahabat alam maya mmg semuanya best2 temasuk akak :-)