Followers

Friday, 7 December 2012

Saya Dapat Hadiah Lagi!

Syoknya dan terharu dapat hadiah dari BLOGGER NADIA HIP HIP HOOREY!!..untuk entry Sape Nak Fridge Magnet Bandung- sekali nama saya antara yg muncul ...wahh..syoknya..

Err Nadia, yg hip hip hoorey tu akak saja je tambah..haha..jangan marah ar..so sapa yg belum kenal dengan Blogger Nadia, sila lah terjah, sapa, dan kenal dengannya. Yang pasti dia sangat hip hip hoorey! maksudnya "periang!" hhahaha.


SURAT CINTA NADIA KAT SAYA.:p


TQ NADIA!! I LOVE IT! TERUS PAP ! PAP! KAT PETI ES..ERR  PETI ES X NAK KASI ADIAH GAK KER?? :p

17 comments:

nadia said...

ehem ehem ;p
tersedakk nadia ada orang sebut. kuikuikui
kalau boleh beli frigde tu macam beli fridge magnet tu, dah lame nadia beli sorang satu dah jangan berebut. ;p
hahahaa

miza yusof said...

bestnya dapat fride magnet :)
tahniah kak intan :)

intanfirdaus247 said...

kah kah...akak tergelak lak duk imagine kalau tol la nadia bg fridge, tertonggek tonggek akak dengan encik somi mengangkatnya naik kerumah..hhhaaa

intanfirdaus247 said...

hehee...tq miza..:)

Ibu Lala said...

Bila la nak dapat camni...

mama aryan said...

best tu dpt fridge magnet,akak pun suka kumpul jugak

Chic Na said...

syoknya.. bertambah koleksi FM akak. ;)

QasehnyaRania said...

tanniah kak:D
morning :D

nanieybarnieylurviey said...

Wahhh bestnye :) mesti byk FM kn ;)

Happy weekend kak intan

nanieybarnieylurviey said...

Bestnye.. Mesti byk FM kak intan :)

Happy weekend kak intan ;)

redza said...

tahniah!!!

ieda said...

tahniah dikk
cantik !

TiranaAduka said...

salam adikku intan
Tahniah dari tirana aduka

nanieybarnieylurviey said...

Pg td da singgah tp xleh komen. Tenet lembab sgt. Lepas tu time out :(
Skg da leh komen :)

Kak intan suke FM eh?

Si Matatajam said...

Bestnya dapat FM dr Bandung...nak gak....Nadia.....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

FM tu cantik..tahniah kak

Mimie said...

tahniah