Followers

Saturday, 1 December 2012

DRAMA JEPUN - CHIAKI

Kalau Chiaki suka Cikgu Hiroshi dia akan nyanyi lagu macam ni..

Cikgu Hiroshi cikgu yang baik hati..
Perangainya pon baik sekali...
la la la la...
bla bla bla..

Kalau Chiaki tak suka Cikgu Hiroshi dia akan nyanyi lagu macam ni..

Cikgu Hiroshi cikgu yang kami benci..
Perangainya pon buruk sekali..
la la la la...
bla bla bla...

So, sapa ingat drama Chiaki ? Drama Jepun alih suara ke bahasa Melayu. Cerita mengenai seorang gadis yang bernama Chiaki yang menjadi pramugari. Dalam tahun 80an cerita ni. Lepas tu ada sorang perempuan yang asyik tunjuk tangan PALSU dia..Nama dia watak dia, Mariko Shinto x silap. Marah je buka sarung tangan tunjuk tangan palsu dia..kenangan zaman dulu..duk cari gambar di Google tapi x jumpa

11 comments:

Chic Na said...

tak tengok kak. tp yg sy ingat drama jepun miss comet ngan maero attack. huhu.. best. ;)

nanieybarnieylurviey said...

Xthu :( hehe..

Ibu Lala said...

Pernah tgk zaman kecik kecik dulu. Best rr citer ni. ..memang mengadap je la dpn tv klw time citer ni.

intanfirdaus247 said...

yg tu kan datang lewat sikit dr chiaki..chiaki dulu ada..hehe

intanfirdaus247 said...

hehehe..nani kecik lagi kot...ke belum lahir..hehe

intanfirdaus247 said...

kan ..hehehe..best citer ni

Tihara said...

as salam

chiaki tu mmg purba punyer cerita tu..akk sempat lah kan kita sezaman..tak silap akak, masa tu akak baru drj 4..moero attack tu akk drj 6..tp intan leh ingat ek watak2 yg lain tu..hebak:)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

xtau la kak sbb xtgk hikss

intanfirdaus247 said...

waalaikumsalam kak tiha..hehehe....intan ingat sebab peberet citer ni..hehe

intanfirdaus247 said...

waniey generasi muda sikit ..hehehe

izan mama mia said...

alahai..tak ingat lak cerita nie