Followers

Tuesday 6 November 2012

USaha TangGa KEjAyaaN

Ermm..dari kecik kata2 ni kita dah biasa dengar..huhuh...tapi ini bukan usaha dalam subjek pelajaran dan kerjaya...tapi usaha saya dan encik somi untuk menimang cahaya mata. Sudah dua tahun lebih kami kahwin tapi belum dikurniakan lagi dan sehingga kini kami masih berusaha..apatah lagi "bendera merah" saya selalu ting tong....hahah..ting tong ni sejak masuk UiTM..dulu masuk2 ja ada macam minggu wawasan siswa x silap..ala macam sesi meraging juga la..hahaha...mungkin sebab terlalu penat terus x stabil..lepas tu kena g klinik amek ubat hormon.. 

Sekarang saya dengan encik somi baru 3 hari mengamalkan makan set kesuburan SK ALkhisbun. Ada Hulba sekali. Susu kambing yang dicampur dengan herba2 dari Tanah Arab. Nak tau lebih lanjut cer GOOGLE..mesti ada punya..hehehe..ada kawan2 pernah cuba x yg n? Yang penting usaha kan..Doa...dan tawakkal..Moga2 ada lah rezeki kami. Ameen..Kawan2 yang lain ada pengalaman x sebelum mendapatkan cahaya mata, apa yg korang cuba makan, cuba telan..cer  cerita sikit..hehehehe...

5 comments:

qemaishak said...

Moga usaha berjaya, qema pun ada kawan lagi lama xdapat anak, 8tahun tapi diorang still ikhtiar pelbagai cara, insyaAllah ada lah rezeki nanti tu ye:)

intanfirdaus247 said...

Terima kasih Qema….Lamanya diaorang…kesiannya..tapi yg penting jangan putus asa kan..Moga Allah kurniakan cahaya mata kepada semua umatnya yang sedang berusaha ..Ameen.

musang said...

teruskan berusaha + berdoa...insyaAllah
semoga dpt baby yg comel ek

intanfirdaus247 said...

Redza..terima kasih naaaa atas doa ..ameen

Tie HT said...

as salam intan, ok tak intan minum sk ni? story la lagi