Followers

Saturday, 24 November 2012

TENGOK TARIKH LUPUT KALAU BERSHOPPING


Tempat: JJCM di Jaya JUSCO Equine Park.
Sebab ke sana: Malas nak keluar ikut jalan besar, JEM x suka! yg ni senang terus dari area rumah kitaorang je..:P
Aktiviti: Makan KFC, beli pizza, beli barang2 dapur..geram tgk sayur fresh, sotong,ikan, kismis.

Masuk kedai apa Entah yg RM5 per brg dari Jepun, sekali nak beli facial mist, tengok punya tengok dan intan pula suka belek tarikh luput. Tengok-tengok bulan 5, 2012, dia ada kat bawah botol. x puas ati nih, pergi ler tanya kat cashier..sekali cashier dia pon cakap, "aah la kak." LOL:P (jadi kawan2 sekalian, sila periksa tarikh luput sebelum membeli apa2 ye  :P)


16 comments:

redza said...

bulan 5 lg tarikh luputnya..maknanya dah 7 bulan..diorang tak periksa ke barang2 tu semua

nanieybarnieylurviey said...

Xramai yg check tarikh luput ni ble beli brang.. Especially cosmetic. Nani slalu check roti je.. Grrr.. Tp ble smpai blik bru belek2. So far ok la :)

intanfirdaus247 said...

entahlah redza....diaorang nih main letak jer barang ..naseb la tgk..kalau jenis yg main ambik je..kesian

intanfirdaus247 said...

lepas ni nani kena cek..kalau cosmetic pakai2 leh rosak muka lak nanti..:)

Miss Mirror said...

Sama la Kak Mirror itu ari pun... buat roti, napa la tak naik2.. rupa2nya yis yg diorang jual tu dah expired. Sabar je la...

Ibu Lala said...

Nasib baik cel. Klw tidaj jd satu keje pulak nak tulo balik. Akk kdg2 terlupa nak cek. Kdg2 cek jugak.

intanfirdaus247 said...

kena cek kan pasni kan kak mirror

intanfirdaus247 said...

tu la pasal...kalau kena tuka mmg x g dah sebab rasa macam malas kalau da balik rumah

HanNis SaNia said...

eh jusco stu :) hehehe otw nk p putrajaya ek?? ^_^

intanfirdaus247 said...

x lah hanis..memang g jusco jew..pastu terus balik..:)

Chic Na said...

err cikna pun jarang alert benda2 camtu. balik rumah baru belek. huhu..

IntaNBerliaN said...

a'aaa betoi tu.. sy pun sk tgk tarikh luput...

intanfirdaus247 said...

pasni cikna kena belek dah..:)

intanfirdaus247 said...

syabas intanberlian..hehehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wani kalu beli brg mmg akan check terikh luput sbb penah kena skali beli brh dh luput tarikh..lepas tu mmg hati2 dh la

PinkUmmi said...

sy memg akan tengok tarikh lupt. bab bab mcm nih memg sy alert sikit. kalau nak beli brg, sy memg belek lama punye