Followers

Wednesday 28 November 2012

Ok, Pengumuman Buat Cayang2 Sekalian..Ehem!

ASSALAMUALAIKUM! PERHATIAN! (MACAM GARANG JE KAN?)

Saya, intan, sebagai seorang blogger baru dan pemilik blog ini, dengan ini mengumumkan bahawasanya saya ingin memberi sedikit cenderahati kepada 10 orang pengomen tegar di blog saya untuk bulan ini. Jadi sila perati nama anda ada dak tang ni? 

Dan disebabkan saya tak reti nak letak macam orang lain buat yg buh gambar cantik punya. maka saya dengan skill saya sendiiri meng "snap" bahagian pengomen terbanyak dan upload di sini. Maaf dehhhh ambo x pandai wehhh...


Pastu hadiah saya tidak lah besar mana dan tidaklah seberapa..harap2 yang dapat ni jangan ketawa ya..kalau nak ketawa, sila tahan nafas okeh! hehe..tapi saya ikhlas nak kasi..sebagai tanda penghargaan saya! Jadi silalah emel kepada saya alamat cayang2 sekalian ya..hehe..ke emel intanfirdaus247@yahoo.com



78 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Alahai nama Kak Mirror takde... jelousnyaa...huwaa!!!

intanfirdaus247 said...

alaaaaaa....kak mirror, nanti next month komen banyak2 eh...cian akak...intan pulak yg cedih...:(

bicara mak dara said...

Wahhhhhh mak dara adaaaaaa wohooooooo

bicara mak dara said...

Wahhhhhh mak dara adaaaaaa wohooooooo

intanfirdaus247 said...

ada mak...ehheehehe..tp hadiah kecik ja tapi ikhlas..:) nanti depan2 intan upgrade hadiah lagi okeh..:)

Chic Na said...

eh eh nama chic na ke tu? hihi.. *buat2 tanya lak*

intanfirdaus247 said...

yelah dalink oii..hhehehe

nadia farahida said...

wahhhhhhhhhh, bestnyaaaaa kak intan! :)

intanfirdaus247 said...

nanti mesti turn nadia lak..kan kan..

Nick Nashram said...

nak jugak hadiah.
ok,tapi nama saya punye takde.
melepas..huhu

intanfirdaus247 said...

Nick, mungkin next month maybe sapa tau kan…insyaallah..:)

Nur Abu Bakar said...

Wahhhhhhh.......=)

mummy alisha said...

ala... nama sya xde... haha...

Falsya said...

eh eh..ade nama falsya la kat situ...hehehe..tq intan..nnt falsya kasik details okayh..;)

IntaNBerliaN said...

eh, nama sy adalah... hihii

Mimie said...

eh eh nama akak ada erk.....suke suke...
yg psl buku tuh akak nak jugak tau....sbb de adik nak msuk drjah 1...huhu
jap gi akak email details k...
syh intan

intanfirdaus247 said...

Ok intan, dah dpt address tadi..:)

intanfirdaus247 said...

hehehee

intanfirdaus247 said...

mummy alisha.jgn cedih2 eh

intanfirdaus247 said...

welcome dear..:)

intanfirdaus247 said...

hehehee,..ok kak..:)

Ibu Lala said...

alamak...nama x de dlm senarai la...

musang said...

wow!!45 komen...betul ke huhuhu
saya dapat ke ni eh hehe

intanfirdaus247 said...

Ibu lala, xper, nanti2 mesti ada punya.:)

intanfirdaus247 said...

Redza, yer ada…hehehe..paling top okeh..:) bg address kat emel ok..hehe.

haryzkhairuddin said...

napa tak print screen je.. pastu masukkan dalam Paint n edit lebih kurang.

oh btw, saya singgah dari blogg chekgu Nick..

intanfirdaus247 said...

Haris, sy x pandai sangat bab2 n jadi sy request suh kawan blogger saya tutor saya tentang benda ni semalam…and dia dah ajar..hehe…tq ye follow intan..saya budak baru belajr..kalau salah tolong2 le ajarkan ye..hehehe.

Ibu Lala said...

Cane leh buat ikon kelip kelip kat pengomen terbaik tu. nak jugak..

Anonymous said...

maaf lmbat dtg, KA busy sgt lately . nnti KA emails detais yek, Again tqsm dear

intanfirdaus247 said...

ibu lala, sy berpandukan dr blog2 yg saya bg link kat awk tu..:) cr dalam tutorial diaorng..tp banyak juga la try and error..hehe...nak terang pon sy x pandai..ikut jer step depa bagi..:)

intanfirdaus247 said...

ok Ka...welcome....:)

Si Matatajam said...

Alhamdulillah kak M pun ada yek...Tq dear..nnt kak M email my details..

intanfirdaus247 said...

welcome kak m..hehe..ada punya..heheh..:) tq ye kak m sebab support blogger baru cam intan ni..really appreciate

TiranaAduka said...

Salam intan...
Tahniah pada semua...
Uiks Si Matatajam pun ada.....hahahhah tahniah sis dari TiranaAduka....

TiranaAduka said...

mana intan ni. X bgun lagi ke.?

drzirakudo said...

wahh jeles ni jeles.. sye nk motong list2 tu!! haha

Tie HT said...

as salam

ada beberapa org blogger yg saya kenal di situ..congrats:)

Azhafizah MN said...

tahniah kepada semua yang bertuah..pengkomen tegar tu ^__^

intanfirdaus247 said...

Salam TA, KA pun ada..hehehe

intanfirdaus247 said...

da bgn lama dah..cuma x on9 je..hehehe

intanfirdaus247 said...

zira...nanti pas ni leh motong..hehehe

intanfirdaus247 said...

waalaikumsalam kak tihara..tq mai singgah sini..:)

intanfirdaus247 said...

fizah...hehehe...nanti mungkin time fizah pula...kan kan..:)

Nurfara Hani said...

tahniah ye semua:)

wantie said...

tahniah pada yg bakal dapat hadiah tu.

drzirakudo said...

dah motong.. haha

intanfirdaus247 said...

fara...:)

intanfirdaus247 said...

:) Alhamdulillah dan rezeki depa..:)

intanfirdaus247 said...

hahaha..cepat je kan..:)

Ayu said...

wahhh....seronoknye bleh dapat hadiah...:)

محمد رازيق said...

ala. nama saya tak ada kak. hehe. mungkin next time. hehe

Unknown said...

alah...x taulah...klu x bleh komen byk2...xpelah..lain kalilah plak...

p/s : nnti blajarlah printscreen...senang jer...

intanfirdaus247 said...

ok..terima kasih ye.

intanfirdaus247 said...

Insya Allah ajik..:)

intanfirdaus247 said...

nanti mana tau turn YM pulak kan ..

Unknown said...

wah..seronok nye mereka walhal saya baru je nk menjengah blog ni..hewhew..salam kenal..xD

nadia farahida said...

http://www.nadiafarahida.com/2012/11/pemenang-sape-nak-fridge-magnet-bandung.html

intanfirdaus247 said...

Takper aisyah...maybe next time rezeki aisyah kan..:)

intanfirdaus247 said...

Nadia..kak intan da g jenguk tadi..terima kasih tau..trharu sanagt..terima kasih banyak2..

nadia farahida said...

kak intan, ok.. thank you soo much! :)
insyaAllah nadia pos segera ye. ;))

nadia farahida said...

kak intan, entry yang kak intan komen yang nadia tengah stadi 31 entry tu, tu nadia ada buat giveaway makeover rumah percuma..

Cho Zila said...

bestnyer.. der hadiah...

pinky said...

wah bestnya....kita br follow... nk bt contest lg ya....=)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

nama saya ada lah hihi
ok skang saya emel juga

TiranaAduka said...

mane intan ni.x on9 blog ke?

intanfirdaus247 said...

ok wanie..kak intan dah terima

intanfirdaus247 said...

Tq dalink..:)hehehe..really appreciate

intanfirdaus247 said...

hehehe...:)

intanfirdaus247 said...

hehehee..:)

intanfirdaus247 said...

welcome dear..:)

intanfirdaus247 said...

on9 kejap..:) sambil tgk tv

-meeSUPERGIRL- said...

nak jugakkk .. huk.

lawatan sulung ke blog neh .. sangat meriah :)

intanfirdaus247 said...

hehehe..boleh...kih kih..twrima kasih ye datang terjah..:) kita pon dah folo sana..

aizamia3 said...

wah.. tahniah pada mereka.. ;)

nabilah_2908 said...

yg terakhir sekali..huhu..

terima kasih...sorry sangat lambat..sy emailkan ya.. :)

Unknown said...

WAH,BERTUAHNYA MEREKA..

Unknown said...

ruginye x komen byk2 seblm ni...hihi... tahniah buat mereka.. :)

QasehnyaRania said...

tahniah buat mereka..

akak d/load photoscape.pastu boleh buat printscreen ;)


1st time rasa yee sang kak ;)