Followers

Wednesday 28 November 2012

Email Dari Nuffnang (Samsung)..:)


Saya  x begitu jelas untuk Nuffnang ni dan saya update je apa yg saya rasa perlu. Di bahagian Evangelist Nuffnang saya pilih brand “SAMSUNG” dan really appreciate sebab tadi buka email SAMSUNG invite saya ke SamsungAppstar 2012..tapi sebab dah last minit dapat email tu maka x dapat la nak attend..apapun TQ Samsung and NuffnangJ

Lepas ni nak study lebih sikit tentang Nuffnang…sebab dari 100 peratus maybe hanya 1 peratus ja yang saya faham..:)

6 comments:

nanieydotcom said...

xpe.. slow2 kak intan.. :)

mizayusof said...

wah ! bestnya dapat invitation dari Nuffnang. Thaniah akak :)

intanfirdaus247 said...

2la nani…hehe..ni pon sebenarnya tatau apa benda..blur jap…kui kui..tq nani cayang

intanfirdaus247 said...

Miza, hehehe..akak ni tatau apa benda pon pasal nuffnang nih..sebab baru lagi..

IntaNBerliaN said...

lama2 mesti byk lg tahu... sy pun byk gak xtau tp mls nk godek2.. hihii

Chic Na said...

selalu dpt email nuffnang mesti tak baca. huhu..