Followers

Wednesday, 21 November 2012

Hari Ini Saya Sangat Mengantuk Jadi Saya Nak…


Minta MAAF kawan2 blogger yang saya sayang! terutama yg komen2 entry intan hari ini. Intan mengantuk tahap gaban sampai tadi tekan mouse pon boleh terlelap, pandang skrin dah tembus ke dalam..Malam nanti intan g merayap ya dan komen kawan2 intan tersayangnyer entry.. I LOVE U ALL MY DEAR FRIENDS!!! MUAHKS! Sayang saya x? hehe..kalau sayang jangan marah nehhhh..:P

14 comments:

Chic Na said...

dilarang tido kat tempat kerja. hikhikhik.. sian intan.

redza said...

tido jgn tak tido

Si Matatajam said...

Pi layan tidoq dulu yek...sweet dreams..,

Falsya said...

saya pun nak tido jugakkkkk!!!!...sobssss..

intanfirdaus247 said...

Falsya..jommmm..hehe

intanfirdaus247 said...

chic na, dah x kira dah tadi...hehehe

intanfirdaus247 said...

zzzzzz...:P

intanfirdaus247 said...

Kak M, intan dh bgn daaaa...heheh

Nick Nashram said...

esok boss suruh buat surat tunjuk sebab tido dlm opis..hahah

intanfirdaus247 said...

masalahnya intan tidur betul2 depan bilik bos..letak tangan kat pipi..pastu pejam..mak aih syahdu

PinkUmmi said...

sah mengantuk gila babas nih

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hari ni saya sangat mengantok jadi saya kena tido dulu..k bye :p

intanfirdaus247 said...

Kak ummi, mau idak..bayangkan punya ngantuk sampai pning sampai muntah..kelakar giler

intanfirdaus247 said...

Amboeh waniey! Hehehehe..cepat2 g tidur