Followers

Sunday 18 November 2012

Ini Bukan Entry atau statement Perasan Ok..

Ini bukan entry perasan ya, sekadar berkongsi..sebab apa, perkara ni dari zaman muda remaja lagi, ada orang kata dan tidak semua ya..yg duk kelebek perati muka saya lama2 kot org2 gitu kot yang duk kata kot..hahha...sampai yg latest ni ada member husband inbox kat Fb dan tag satu gambar org tu kat fb dia (encik somi) kata muka  saya mcm org tu..tu yg tetiba nak buat entry ni..ok, dia kata muka saya  cam cam cam ....

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

_______________ ogy ahmad daud..oh tidak....tatau nape...sy tengok x sama langsung..adeh..kang perasan pulak..tapi saya tak pernah perasan...dan x akan perasan sampai bila2 sebab memang beza hokeh...haha..sampai exhousemate dulu tgk mentor, dia duk pk muka ogy mcm sapa2, last2 dia kata saya...tapi part yg sama ogy saya rasa , cuma badan dah chubby je hahahaahhaha....tu je kot..

So Kawan2 please jangan cebik dan muntah yer baca entry nih..hahaha...kalau nak muntah boleh g cari baldi siap2 ya..dan jangan baca sambil ngumpat saya dalam hati ya..dosa tau! hahaha

7 comments:

Si Matatajam said...

Ada iras2 tu..,

musang said...

ogy masa muda2

IntaNBerliaN said...

alamakkk sepatutnya awk kene ltk gambar awk dkt entry ni, baru saya leh tgk samada sama or x... hihii.. bln pe, gmbar kat header tu kecik sgt... xleh imagine ;-)

intanfirdaus247 said...

Kak M, x ada langsung ..hhehehe

intanfirdaus247 said...

redza...hohoho..nonono:)

intanfirdaus247 said...

@IntanBerlian, sy xnak letak pasal memang x sama..kih kih..kang malu sendirik je..huhuhu

Unknown said...

setakat ni,..saya belum nampak intan letak gambar intankat cni..so tak tahu ada iras ke tak?..silalah letak leh kenal..hihi