Followers

Tuesday 13 November 2012

TeMpAt PerCuTiaN LuAr NeGaRa Yg MenJaDi IdaMaN

Salam semua..cemana cuti Deepavali hari ni? ada yg pergi berziarah rakan2 yang menyambut perayaan ini? Emm saya? Saya duk rumah je rilex2 dengan encik somi sambil menonton movie kot laptop je..layannnnnn..


Ok, berbalik pada tajuk di atas, rakan2 saya yang saya sayang ni mesti ada tempat percutian yang menjadi idaman dan ingin rakan2 g kat sana...kalau dah pergi pon meh kita sembang2 dan kongsi2 pengalaman..

Kalau saya,saya teringin nak pergi semua tempat..hahaha...Turki pon cantik sebab pertembungan dua buah benua..benua Arab dan Benua Barat...terasa unik sangat...

taken from Google image : wallpaperskd.com



6 comments:

IntaNBerliaN said...

sy nk g mana ek.. kne pk jap.. hihi

intanfirdaus247 said...

IntanBerlian, rasa cam nak pi semua tempat kan kan kan..hehehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

saya tingin nk g perth sejak tgk adam n hawa haha..lg satu saya tingin nk g tanah suci Mekah

intanfirdaus247 said...

Waniey,wah ye ke..nanti sampainyae.. Tanah suci nanti insyaallah sampai..nanti intan buat entry pasal intan g tanah suci...tapi zaman kecik2 dulu

Unknown said...

jom kite p sesama kak. :)

Unknown said...

teringin nak ke Mekah..pastu nak pegi tgk salji kat luar negara..haha
salji kat snow world genting je akak dah pegi