Followers

Thursday, 29 November 2012

Kisah Mimpi


Ni sebenarnya dah beberapa hari dah kisah ni. Hari ni baru teringat nak hupdate sini. Satu malam masa tengah bobok (tidur) , tetiba saya dengar encik somi macam tengah meracau seolah2 tengah fight dengan sesuatu. Saya terjaga terus kejutkan dia.

Bila dia buka mata saja, dia tanya “TV kita ada x?” Saya jawab, “Ada, Kenapa?”

…Rupanya encik somi mimpi..mimpi orang curi TV ..yang kelakarnya tau dia kata apa. “Nampak sorang pak lebai tengah angkut TV kita, duk panggil pak lebai tu..nak kejar tapi x dapat2..” Lagi kelakar dia terus bangun dan pi tutup pintu dapur. Saya gelak sambil cakap, “ Hai , takut pak lebai amek tv sampai bgn pi ttp pintu dapur? “’ hahaha…

Mimpi ni kadang2 mengarut2 kan…kan

13 comments:

pinky said...

huhuhu....nsb baik mimpi....

محمد رازيق said...

haha. mimpi ni kenkadang ngarut kak. saya sselalu jgk kena. nak2 kalu tdo petang. hehe

Chic Na said...

kalau mimpi mcm tu mmg takut. terus xlena tido lepas tu. huhu..

nanieybarnieylurviey said...

hehe.. smpai begitu sekali.. :)

intanfirdaus247 said...

2la pasal..hehe

intanfirdaus247 said...

kan ajik....akak pon selalu juga..:P

intanfirdaus247 said...

hahaha..debaran tu kuat kan

intanfirdaus247 said...

nani..dia tido x basuh kaki kot..hehe

Mimie said...

lahai...klaka la...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

la sampai mcm tu ker kak eheee

intanfirdaus247 said...

mimie..kih kih..:)

intanfirdaus247 said...

ye wanie..hehe..akak sendiri pon tergelak

izan mama mia said...

hahahahahaha...lawak jer kan...nasib mimpi jer