Followers

Friday, 30 November 2012

NAMPAK MACAM SEDAP ..

Disebabkan restoran favourite x buka di Puncak Jalil..so decide pergi restoran satu lagi dekat situ2 juga...x pernah lagi masuk kedai ni....order beef steak, encik somi nasi paprik. then sampai..tada...nampak menarik juga ..cube baca sampai abes entry ni..:)



tapi......bila makan daging liat ok lagi... ni daging dia bau x syok..pastu gigi dah sakit dah..try makan mashed potato..sekali suap je..bagi encik somi lak..dia rasa ..diam ...masam!!! saya just makan sayur dia ja..pastu paprik dia encik somi cakap emm..boleh boleh je....sebab x nak membazir kesian encik somi habiskan  beef steak tu..tapi mashed potato mmg x boleh makan....kesian tgk dia kunyah.Huhuhu ..Air sirap limau. semua RM25..saya x kisah bayar banyak tapi biarlah makanan tu berbaloi..dan x pi dah kot..pertama dan terakhir makan di situ. Malas nak cakap nama restoran kang mengaibkan pula. mungkin makanan2 lain sedap kot..entahlah

9 comments:

murni said...

mashed potato masam tah2 yang smalam punya sis . hehe :D

intanfirdaus247 said...

tu la murni.haish entahla diaorang ni..

Chic Na said...

err nape tak komplain je? nak jual makanan kena lah elok2.

nanieybarnieylurviey said...

Knapa xtegur kt dorang kak.. Kasik sikit dorang tau.. Mashed potato smpai masam..

intanfirdaus247 said...

akak malas cikna..hhusband akak kata biarlah..tp ati da panas..heheh

intanfirdaus247 said...

akak malas...huhuhu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tgk ke rupa elok ker main rasa belum tentu sedap kan

intanfirdaus247 said...

kan waniey....nampak macam sedap tapi belumtentu sedap

QasehnyaRania said...

menci kalau dapat servis mcm ni.area mana ni..

a`aa kak, saya yg minta..ok je ;)