Followers

Thursday, 24 January 2013

RABUN DAN KACA MATA

Pertama sekali" Salam Maulidur Rasul" buat semua rakan2 blogger..

Inilah spek mata saya yang saya citer tempoh hari. RM 88 (masa tgh offer) -The Mines. 

"Tapi saya rasa nak pi semula kedai ni sbab saya rasa pening sikit dan penglihatan terlalu jelas ..Mungkin power terlebih banyak kot...boleh kan kalau kita g balik kedai suh dia tukar power kan kan?"

Bila pakai, jalan pon rasa nak terbalik..kaki jalan da macam catwalk sakan dah ni..hehe..





23 comments:

izan mama mia said...

aik..camane terlebih power lak...kena tukar tuu...hahah..cian..cat walk..lak yer..hati2 melangkah

QasehnyaRania said...

bai pergi je kak.lebih power susah gak.dok pening je kan..

salam maulidul rasul jugak :D

Tihara said...

baik cepat2 tuko power dia intan :)

the malay male said...

jelas sangat pun tak leh gak ye

combi said...

salam maulidul rasul :)

redza said...

kalau tak selesa baik gi tukar je dari terus bercatwalk kang rebah pulak

umi alya said...

mungkin sbb offer terlampau murah kot, jadi kualitinyapun terkena tempias offer, kiranya ala kadar jer..

Nick Nashram said...

pakai contact lenses pun style jugak.
takde gmbar tuan punye blog pakai spek ke??huhu

nea lopah said...

Jgn smua benda nmpak 2 sudahlh yer..

p/s : tlg email no akaun n no tel, Sy nk bank in Duit mask. nealopah@gmail.com

ct kektus said...

kalau sampai pening baik p cepat2 kak. kang bertukar jadi superwoman kang. haha :D

Nisah Idham said...

Salam Kak Intan Berlian Intan Payung..
wah wah wah.. jalan gupe catwalk ye..?? gi tukar kak, kang tak pasal akak nampk bulan bintang je kang dpn mata.. hehehhe

Aisy Nasiha said...

Boleh jd catwalk pulak ye.. Hihi, sian akak tu mesti tak selesa kan... Cepat tukar yg lbh sesuai k...

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Cemana bleh jd cenggitu plak.. pegi la Intan tukar cepat sebelum masalah lain plak melanda.

Nurfara Hani said...

salam.. singgah sini kembali.. bahaya tu pakai cermin mata terlebih power

Riedaffya ibrahim said...

da tukar ke blom kak..kan jalan terbalik lak...hee

Falsya said...

kak intan..bahaya la gitu..tersalah power kut tuh..

Mimi Azirah said...

aiyak terlebih power ke kak

Deqla manjew said...

haii.. mmg patot kena tukar power tu kak.. bahaya la kalo asik pening2 je.. tp mmg cantik spek baru.. =)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam kak intan..
huhuh..adehh..dah jadi terlebih jelas ke?
mcm mana? dah dptkan power yg sesuai ke?

MaMa Rey said...

hehehe..Intan kelakar betul...

tak tau pasal power spek mata ni..baik Intan p balik kedai tu..

nanieybarnieylurviey said...

Cantik n murah plak tu.. Adehhh nk jgk!!!

Chic Na said...

salam maulidur rasul kak..

nak nengok pict akak pakai spek plissss.. ;)

wan nurul hezrina abd halim said...

masa test mata diakan ada test2..?mesti akk conpius masa dia cek masuk2 kan kanta tuh...takper bolehjer g semula