Followers

Sunday, 20 January 2013

ALOR SETAR, KEDAH

Pelbagai pemandangan di pinggir Bandar Raya Alor Setar, Kedah yang saya ambil masa pulang ke Kedah, my hometown baru ini. Hometown saya di daerah lain. Ni jalan2 ke Alor setar .
So enjoyyyyssss..:)



















25 comments:

Nisah Idham said...

Salam Akak Intan bErlian..
akak org alor star ye..
jarang nisah singgah pekan alor star tu.. biasa dr kuala kedah terus ke tol alor star (S) tu.. kalau singgah pun ke Tesco je..

CeqGu said...

lama sungguh aih tak jejak kaki kat pekan loq staq.....bila la nak pi sana lagi jumpa sanak sedara huhuhu

psstttt cikgu mgkinn balik mesia for good hjg bln mei

Ena's Palace said...

Mmg enjoy tgk gambo2 ni...
Cuaca mcm mendung je tuh..

ieda immi said...

cantik2 ...bilelah dpt sampai ke kedah ! .. masjid dia cantik dik ! ;)

umi alya said...

akak tak pernah sampai lagi ke sana

Cikgu Ma said...

alahai kak intan..tunjuk gambaq aloq staq plak...makin teringat nak balik....huhuuuhuhu

Reena Onn said...

Eh-eh Alor Setar lah :) Baru je balik dua minggu lepas. Hehehe...

Cik Aini said...

ai wpun selalu g alor setar ttp fail jugakk dgn jalan nya tau.haish pusing2 bleh sesat gak.hehehe
oh aka org kedah eh..bjiran la kita :)

Falsya said...

dh lama dh xgie kedah....

nea lopah said...

cendol pn sedap kak kt a.setar.

Fieda Rafli said...

kita tak pernah sampai sana..huhu

Mimi Azirah said...

berjalan sakan ye kak....de ole2 tak??/hahahah

Kesuma Angsana said...

pic2 yg cantik tq share ye

QasehnyaRania said...

dah lama tak p loq staq :D

izan mama mia said...

rindu kat alor setar yg banyak simpan kenangan tuu

nadia said...

seni bina bangunan dorang klasik sangatttt kak !cantikkkkk

Deqla manjew said...

cantiknye gmbr smua..dah lama x ke kedah..tp cam takot nk ke aloq staq nnti kpala kena putaq.. hahaha :p

nanieybarnieylurviey said...

Cntiknye kedah :)

P/s: kak intan tukar link blog or nani yg bru thu nih???

Aisy Nasiha said...

Gambar doggy pun ada ye ? Hehe.. Rindu masa blaja..selalu pergi ke pekan rabu n kawasan sekitarnya..

♥ Cm¬™ shIem¬™ ♥ said...

salam kak intan..
cantiknye... huhuh.. nk pegi alor star lagi...
bila lah agaknya...?

Deq's Qienz said...

mcm prnh aku lihat setiap gmbo yang ader di atas nih..muahahahah alor setar tempat tumpahnya darahku..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kedah negeriku hihihi

Mrs Velentine said...

cantiklah bila lah dapat smpi

mama aryan said...

Cantik pemandangan

Chic Na said...

cikna suka kedah. dah banyak kali ke sana sbb bff org kedah. ;)