Followers

Tuesday, 29 January 2013

HOBI - FRIDGE MAGNET HANDMADE

Salam, baru sudah mengaler FM ni. Semalam proses membentuk dan mengeringkannya. Hari ini mengaler lak.sapa2 yg nak beli boleh la pm saya, murah2 je..ececeeh..yang anggur tu x boleh yer sebab nak kasik kat pemenang sebelum ni..Koh koh koh...!

-BELUM BUH VANISH BAGAI LAGI OK. :)
-Epal dalam pinggan tu special sikit sebab tangkainya dari bunga cengkih

So layankan..sebarang komen sy terima dengan ati yg terbuka demi perbaiki lagi benda2 alah yg saya duk buat..cayang korang!

Nak tanya pendapat korang, yang kucing hitam tu korang suka mata menegak ke mata melintang? koh koh koh:P

ladybird 

Kucing mata menegak

Kucing mata melintang


Buah epal dalam pinggan

Buah epal dalam pinggan





28 comments:

NaZiRaH @ Ezyra said...

maaf, 1st nk tnya FM tu ringkasan dari apa akak? ngee~

cantik...kucing tu dua2 comey..
untungla pemenang sebelum ni kan...

nea lopah said...

alahai comel nye meoww n Epal tu.
saya pun pengumpul FM tegar kak.

♥ ROS ♥ said...

ala kreatifnyAAAA... bab mata kucing straight cntik :) hihih

Chic Na said...

akak.. lepas ni buat elmo!! ;)

MaMa Rey said...

kreatif betul Intan ni..
semuanya cantik2..

Cik Zara said...

cantik: yang menegak tu cantik tapi yang bulat pun cantik.. dua2 cantik..hihi;

ni ape ye sebenarnya?..macam best pulak main color2.. :)

ros_reeza said...

kreatifnya kak.. Bagu ada hobi macam ni kan.. boleh isi masa lapang, dan jana pendapatan sekali gus :)

Ena's Palace said...

cute2 la...
dua2 mata tu cute...
kreatif la intan...
nak blajar buat bole?

Falsya said...

fuyooooo..teruja kejap..pandai kak intan wat FM...;)

pinky said...

canyek.... cute2 semua...

Kakzakie said...

Kreatif dan rajinlah intan. Cantik can cute FM intan:)

ina said...

comelnya..pndai la akk buat..rasanya melintang lg lawa..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah akak cun kretipnyerrrr....pandai akak buat bak sini satu kihkihkihkih

redza said...

rajinnya buat fm...kucen mata melintang lg cute

Cheq Kaq said...

wah akakkk!dh bukak lagi satu cawangan bisnes ka??hamboi!cantek kak..special req boleh kak?lukis muke cheqkaq ke..hihi

izan mama mia said...

menegak..laa kalau saya..hehe..er buat fm dari apa ni intan....

Kesuma Angsana said...

wah semuanyer cantik2 ... KA suka!

Cik Aini said...

dua2 cantik..melintang pun cantik..menegak pun cantik..buat dua2 lah kak:)

kinara kinatara said...

wah cantik2 semuanya..:)

berapa nie kak?

mama aryan said...

ala tomey2..semuanya

Mimi Azirah said...

cantik2 kak....

Deqla manjew said...

wahh tgn akk mmg betul2 berseni.. terbaiklah kak..

Nisah Idham said...

suke kucing mata bulat !! hehehe

Fieda Rafli said...

wah..kreatifnyer intan ni..mata kucing tu dua2 arah pun ok..

wan nurul hezrina abd halim said...

wah dasyat penangan air tangan akk.seni rupanya akk nie..hehe

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam kak intan..
satu je nk komen..


sangat2 cantik & berseni!!

moga2 meriahlah biz akak ni... :)

nanieybarnieylurviey said...

Kreatif la kak intan ni.. :) nak tgk girl yg kawaii ritu.. Da siap color??

ct kektus said...

kite suka mata kucing menegak. :D