Followers

Monday, 14 January 2013

HABIS MASKER ARANG CEK DEPA SAMBAQ



Ok, cek bawak mai opis, abis kena sambaq.. Kakak  cek pon sambaq jugak satu… tak dan nak kata apa.naseb cheqkaq sempat sambaq satu…

SAPA NAK ORDER HABAQ MAI NA..

Postage bukan rm5 ya..rm6 sebab tadi dah pi post ofis, depa caj rm 6 kat barang2 yg saya pos..

Errr awat sat cek sat saya..bengong sat petang nih..koh koh koh

ALHAMDULILLAH!!!

22 comments:

gdsbnga said...

Ni yg macam shisheido punya mask yg warna hitam tu eh ? Adik kite rajinlah beli . Hihi

Nisah Idham said...

huu bestnye, barang terhangat di pasaran ye ..

Mimie said...

alhamdulillah rezeki

QasehnyaRania said...

alhamdulillah..rezeki ;D

CeqGu said...

amboii meniaga apa kencang sangat tu hehe

Cik Aini said...

eh ok lah tu..sat cek sat saya..
ai pun lagi terukkk..kdg2 ai,pastu saya,tgk2 aku lak..kahkahkah

ainil fazieda said...

masker apa kak ? function ?

nanieybarnieylurviey said...

Charcoal masker mmg hot selling.. :) pejam mata je da abis ;)

Cheq Kaq said...

Sebaik cheqkaq sempat ngapppppp!!hihihi..halal ye rm1..koh koh..

Cinta Misteri said...

Lama dh tk bermasker...huhuhu....facial pown cek dh lama tk gi. Habak mai skang muka cek dh ghuper apa.hahaha....

Deqla manjew said...

sedap sgt la tu kan , lom apa2 dah kena sambaq.. mcm helang pulak kan..hihi.. ehh akak ngan cheqkak seopis ke? boleh bg link blog cheqkak x??

nanieybarnieylurviey said...

Assalamualaikum.... Morning kak intan.. :) nani sihat.. alhamdulillah.. :) xde g mana pun kak intan.. ari tu kasik huda sbb tkut isnin tak sihat lgi. sbb biasa ofis nani yg akan bukak pgi2 :)

have a nice day kak intan!!!

Falsya said...

Falsya dh lama xpakai masker...

Kesuma Angsana said...

maju ye bisnes hehehe

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam kak..
alhamdulillah..
lepas ni blh la restock lg.nmpk mcm ramai yg berminat lg ut.. :)

Reiko Masashi said...

pos skrg mmg mhal dh..brg ciput mcm cekelat pn caj rm6..

izan mama mia said...

oo..baguslah depa dok sambaq..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Alhamdulillah kak rezeki tu

wan nurul hezrina abd halim said...

nurul pun tak suka sangatpun pakai masker tambah ngan anak2 mcm tak sempatjew..tapi akan diusahakan pakai juga

Che Rosliza Che Mat said...

masker apa...sekarang nie dah tak sempat pakai masker huhuhu

Si Matatajam said...

Alhamdulillah...mantop bisnes akak yek

Chic Na said...

semoga bisnes akak bertambah maju. Ameen.