Followers

Thursday, 17 January 2013

COMPACT POWDER SAYA TELAH..

Kisah tahun 2007 mcm tu..masa tu masih keja kompeni lama. Saya baru beli compact powder maybeline .. :epas beli terus masuk tandas opis! Tandas opis kecil ja...lg pon tandas tu x cermin bagai. 

Saya masuk toilet , buka compact powder nak touch up di muka. Sekali lepas buh di muka, berdezzzzzuuuuup jatuh dalam lubang jamban!

Sedih dan hanya mampu melihat lubang jamban itu! (Korang bayangkan saya sedih sambil diiringi lagu2 sedih macam dalam filem hindustan gitu!) 

Sekali je dapat pakai..selebihnya masuk jamban!

39 comments:

EKIN said...

rezeki jambat lah nampaknya Kak Intan oii... mesti lepas tu.. jambat tu cantik sebab pakai bedak mahal... ha..ha..ha..

syiela said...

sayangnya... huhuhu

**saya pulak jenis pecah sebab anak baling :(

Nisah Idham said...

hahhaha kelakar nisah baca cerita sedih akak ni hehehe

Anum said...

x de rezeki la tue

Nieyxzha Hassan said...

Nieza ada jual bedak muka syria..tak melekat dan boleh bawa sembahyang

http://www.nieyxzha.my/2013/01/bedak.html

Kakzakie said...

Ya Allah... mestilah tergamam masa tu kan. Kalau baru touch-up sebelah pipi ye kesiannya hihi....

Falsya said...

huaaaawaaaaaaaaaaaa......baru beliiii terus masuk lobang...sayangnyeeee!!!

azievee said...

nak sedih ker nak gelak nie...sian kak intan...hehehe...

CeqGu said...

itu bedak compact jamban namanya hehehe....
nanti kalau senang2 cer baca entry ni , ada kaitan dengan kisah bagi nama kat kete hari tu hehehe.......http://arenis.blogspot.com/2013/01/tersilap-kereta-punya-cerita.html

Ratu Hatiku said...

Dpt bygkan...uhuhu....mesti rasa terkilan yg melampau kan :P
Saya dulu cincin risik terbuang dlm tong smpah! Cincin jd longgar bila lap2 tgn guna tisu x perasan cincin tu trtggl...uhuhu smpai skrg bila igt2 sedih sgt :(

CikLily Putih said...

apsal tak amik balik, confirm lagi cun klu pakai balik tau

kahkahkahkahakakh

redza said...

simpati pon ye nak tergelak pon ye jugak nih hihi

Ayu Lah said...

kecewa nyer kan... sakit ati kiter kan kalu jd macam tu

wan nurul hezrina abd halim said...

alahai sob sob sob...dah takdok rezeki kak..kesian akak..lain kali hati2 tau..huhu

munna said...

sedih pun ada , kesian pun ada , lucu pun ada... rezeki jamban tu lah nak berbedal maybeline

Mimie said...

spt sy bygkan kesedihan akak tuh

ieda said...

ekekek akk dpt bayangkan dah ..
ok lagi dikk
ada kawan akak hp dia bedezuppp jatuh dlm tuu huwaaa nangiss dia ...

Deqla manjew said...

uwaaaaa.... nak nanges jugakkkk... sampai hati si jamban telan compact powder akak kan!! dah mcm batu belah batu bertangkup pulak..hihi..

Just said...

moral of the story : jgn pakai bedak kat dlm toilet. oppss..

Cheq Kaq said...

hahahaha..dlm jamban tu ade buaya nk makan teloq kambing tak kak??koh koh

Cikgu Ma said...

hehehe..kak, tandas tu kelabu asap, biaq la dia pakai bagi gebu sket..hehe

nanieybarnieylurviey said...

Xde rezeki. Lps kejadian msti rsa serik kan??

Nick Nashram said...

cermin,compact powder dan perempuan memang takleh dipisahkan :)

the malay male said...

ok la tu... Dapat gak rasa skit,,hehe

Fieda Rafli said...

alahai..jamban jugak lah yg dapat berbedak akhirnya..

LYAfrina said...

mujur compact powder je.. terkilan gak.. tp ok la drp mende y lbh bharga.. lya lok HP terus terjerumus.. msa tu rasa nk celup2 j selamatkan HP.. dh la hp tu agk mahal la di zaman tu.. mmg sebek la..

zulaikha megat said...

bedak xper lagi dek..akak nih ha cincin omeh dek oiiii....nangis air mato darah tau...huhuhu

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

alamakss...Maybelineeeee...tidakkk!huhu...paling suka brand Maybeline...:)

Mimi Fadeli said...

cubit2 syg taylor uni n cimb

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Alahai Intan... ni mesti masuk toilet lupa baca doa. Hehehe..

Kak Mirror lg sedih, handset masuk toilet kat R & R Ayer Keroh.. dulu2 la.. terpaksa beli baru.. huaaa!!

Che Rosliza Che Mat said...

sayangnya....bedak maybeline pulak tue hihihi

izan mama mia said...

bkn rezeki..beli lain yer..

Si Matatajam said...

Sayangnya..betoi2 takda rezeki kalau camtu..M pun pernah jadi camtu..tapi M cleanser yg jatuh

QasehnyaRania said...

jamban tu pon nak pakai compact powder tu juga..

tak da rezeki la tu

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam kak intan...
aduh...tp lucu..ni dah jadi sedeh plak.. huhu.. sayangnya.. xpela..xde rezeki nk buek camano...

Deq's Qienz said...

alahai siannya..dah la baru beli..kihkih lawak la kak ni

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

haha kak intan wani xtau la nk sedih ka nak gelak ka baca n3 ni..tp sabor jer la hehe

mama aryan said...

Alahai sedihnya mcm tu

Chic Na said...

sadis sungguh cerita akak nih. kikiki.. tamat lah riwayat compact powder akak.