Followers

Friday, 26 April 2013

PLANNING UNTUK TUMMY


Okey tetiba dalam kepala sibuk duk fikir nak masak apa..owh teringat ada rumpai laut lagi di rumah. 

Maka toink!! idea!

Mungkin akan buat kerabu rumpai laut
Mungkin akan buat sup rumpai laut
Bahan-bahan??

Bahan-bahannya ikut rasa sedap di hati ni..koh koh koh..

Ok, kalau  jadi buat, saya up entry ye..


Untuk kak Tihara,
Maaf gambar baru n x ada gamba…tak ambil pon picture..lepas dah licin baru terfikir awatlah lupaaaaa ambik gambaqqq..maaf naaaa

14 comments:

Reiko Masashi said...

dah masak nnti pos la mai ckit..hehe

Si Matatajam said...

Sedap ke kak Intan rumpai laut tu

Ibu Lala said...

Nak jugak. Tengah lapar ni..

Jemarisuri said...

camne ok tak?

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Seronoknya jd intan...sentiasa ada idea nak masak apa (^_^)

Cik Nur™ said...

rumpai laut nur dah habis... :
nanti nak buat berperisa pulak...

nanti akak up la resepi...

Chic Na said...

bahan utama rumpai laut ye kak? ;)

MaMa Rey said...

jgn lupa kasi share sama kitaorang..
sup rumpai laut belum pernah dgr..Intan bagi tunjuk ya

Cik Aini said...

adoiii
x sedap kot akak rumpai laut tu..pening ai dgn bau dia pun.hahaha

nanieybarnieylurviey said...

Masak apa tu?

Mimi Azirah said...

Sedap ke kak rumpai laut tuh?

nea lopah said...

rajin nya kak intan

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam K.Intan..
hohoh....plan nk buat kerabu rumpai laut ye...

Deqla Manjew said...

sup rumpai laut ada buat tak kak? nak tgk....hihi