Followers

Friday 5 April 2013

PEMANDANGAN DI SG YAN, KEDAH

Sebelum tu nak tanya, sapa ada sms saya tanya pasal nak jadi agen produk gluta? saya  x ada credit nak reply...dah reply dgn hp husband tapi x ada reply..boleh saya tau sape ya? sebab x ada save number. sekian. 

Layankan gambar kg saya di Sg Yan, Kedah. Line MAXIS serius giler..Hijau je line! Tapi dah bayar dah...line problem.. Segalanya lambat.. Sampai nak terjah rumah kawan-kawan pun lambat Ya Allah..maafkan saya.... ni pon nak up entry dari petang tadi. huh

* SAWAH PADI TU BELAKANG RUMAH SAYA..POKOK KELAPA TU PON BELAKANG RUMAH SAYA..KOH KOH..ENCIK FIRDAUS TOLONG JADI MODEL SAYA..AHAKS!




KOLAM IKAN KAT RUMAH KAKAK, ADA IKAN PUYU




9 comments:

ewanthology said...

saujana mata memandang

mizayusof said...

cantiknya. sejuk mata menadang.
nampak awan gelap tu, mesti nak hujan kan :)

Ibu Lala said...

Amboi balik kpg he dia...selamat blk kpg...blk brp lama tu...

Chic Na said...

kalau time padi masak mesti cantik kan kak pemandangan sawah tu. suka kalo p kedah, boleh tgk pemandangan sawah.

nanieydotcom said...

Cntiknye. Sejuk mata memandang

LYAfrina said...

lya x pnh jejak sawah padi.. teringin sgt nak merasa

jaakechik said...

tenangnya tengok suasana hijau-hijau mcm gini....

Unknown said...

damainya rasa... suka la tmpt tenang camni..x serabut kepala..

Unknown said...

bestnya kat kg intan...