Followers

Tuesday 26 February 2013

SEKADAR BERKONGSI MAKLUMAT, JIKA SALAH SILA BETULKAN.:)


Tadi saya ada buat entry pasal nombor pelik2 yang kol kita ni, dan seorang blogger yg prihatin bernama Encik i am Ahmad bertanya saya..:)

“err. macam mana boleh taw "bila kita call balik, kita akan kena cas dan semua senarai contact kita kena salin?"

ada tak link asal yang menyokong kenyataan kat atas?”


Untuk pengetahuan Encik I am Ahmad, kenyataan itu saya 
copy dari sebuah facebook page setelah saya menggoole dan saya berasa agak curious dengan nombor tersebut.  Itu pun setelah dua kali saya menerima nombor yang sama . sekali pada waktu pagi pada waktu cuti. Dan sekali lagi pada hari ini. Setelah itu baru saya up entry ni. Saya pon tak tahu sama ada benar atau tidak benar perkara tersebut tapi kita boleh ambil langkah berhati2..ye dok..:)  Sebab itu saya katakan jika tersalah maklumat harap diperbetulkan.

Ini printscreen yang saya buat tapi x penuh.:)) ..nak tahu lebih lanjut boleh g kat LINK FB ini. Cari dan scroll ke bawah sikit untuk cr kenyataan tersebut:) huhu…



So kawan2, kalau saya salah sila perbetulkan dan jika ada maklumat yang lebih utuh dan jitu dan maklumat saya tidak benar, sila warwarkan. Mungkin saya tersilap. Apapun saya sekadar berkongsi perasaan saya yang agak curious dengan nombor tersebut dan maklumat yang saya jumpa. Itu saja..heheehe..peace..

errr..bolehkan saya kongsi maklumat2 sebegini kan..kang takut orang serang saya pulak..ekekee

22 comments:

suwara entertainment said...

just berhati2 je la kan. saya mmg takkan angkat phone kalau keluar no ni. kul 4 pagi tadi no +370 tu muncul. tapi 2-3 kali deringan, dia letak. x ke pelik namanya tu. apa tipu muslihat diorg ni

Unknown said...

Owh..panjang lebar dia explain. hehehe

♥cikmOt♥ said...

lum pernah terkena...tapi kena hati2 la lepas ni kan

Unknown said...

sahih atau tak kita just berhati2 kan kak.. x rugi apa pun....

Nurse & Engineer to be said...

saye pun ade dpt miscal no ni +37091009132 & +37091009128.. ade terdengar jugk pasal ni.. so berhati- hatila ye.. Sealulu klu no pelik-pelik mmg sye xangkat :-)

Tie HT said...

akak penah dapat call dari no yg pjg sgt..takut nk angkat..

Falsya said...

no kak intan glamer nie tuh yg asyik naik je no tuh..hehehe

Ibu Lala said...

Akk x angkat fon klw no pelik pelik. Kena berhati hati jugak. Dunia skrg ni mcm2.

Azatie said...

salam intan.harap2 xder la nombor tu kuar kat HP atie....

Cikgu Ma said...

ada gak terbaca pasal ni kat fb..riso plak...tp setakat ni x penah lagi la...mintak jauh

Chic Na said...

tak pernah terbaca lg kat fb.

hai kak.. dah makan? masak ape malam ni? :) coklat selalu cikna buat weekend kak sbb coklat tahan lama. kdg2 ke time urgent buat malam2 pas balik keja.

Umialya said...

biasanya dari panggilan negara jiran, abai jer..

nadia farahida said...

kak intannn, kenapa font blog kak intan besawww gileee. huhu :)

nanieydotcom said...

Harap ramai yg berhati2.. Skang ni mcm2 teknik org nk menipi. Nani terpaksa delete apps internet banking dlm fon sbb tkut kes mcm ni la. Segala maklumag dorang dpt.

Mrs Velentine said...

ada bca kat FB

QasehnyaRania said...

Serang soklan je la.. Yg penting berhati2 dgn no itu.
Salin ke tak salin blkg kira..

☾SHiemaCMa786☾ said...

salam k.intan..
tu la..cma pun ade perasan pasal ni jgk..
wallahualam..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wani klu no xkenal mmg xjwb dh kak

Si Matatajam said...

Kena lebih berhati-hati lps ni...tak pa kan sekadar sharing ja..

Unknown said...

takut gak dengan no yg tak dikenali ni..takut anak cheqkaq yg angkat..dia selalu main hp cheqkaq

Unknown said...

ada juga terbaca dlm fb..hati2 saja la

mummyrinazone beauty said...

takper kalau akk mention dapat kat mana its ok nurul rasa..