Followers

Sunday 17 February 2013

MEKAP PENGANTIN

Salam semua...lama x update dan belum go through lagi komen2 korang...cuaca mendung2 weekend camni, jadi kemalasan yang teramat. Ok, tajuk entry mekap pengantin kan..tapi gambar bukan pengantin..ni pengantin lama hokeeehhh...koh koh koh...

Sebenarnya, ni saya try balik mekap muka sendiri sebab apa?? sebab saya In Shaa Allah akan mekapkan rakan saya (office mate dan bakal mak sedara saya lah) yang bakal mengahwini bapa saudara suami saya bulan Mei 2013 nanti.  Saya akan mekap rakan saya tu untuk mekap nikah dan sanding di Pahang dan In Shaa Allah sanding di KL pon bakal menggunakan khidmat saya. 

Bulan Disember 2013 pula saya akan mekapkan adik saya yang bakal berkahwin. Jadi ni lah masanya untuk asah balik skill saya.cewah..koh koh koh... Dan sijil andaman pengantin tu kiranya berguna la bagi saya kan kan kan..:P So kalau kawan2 anda yang nak perkhidmatan mekap saya bolehlah calling2 saya...harga boleh runding...cewah..:)

  • 4 gambar di bawah ni Saya try mekap light sikit sebab bakal pengantin minta jangan terlalu terang untuk lipstick dan blusher.







30 comments:

Unknown said...

wahh..cntik nye. kalau nurul syukur tgk ni, mau tak dapat cari makan dia. hehehehe

psssttt..kenduri kat pahang tu kat mana kak? jgn lupa jemput nealopah.

ewanthology said...

dah boleh jadi full time mak andam ni

nurinafarhana said...

Ermmm not bad :)

Mek Onie said...

pehhhh, dah boleh jadi mak andam ni :D

Unknown said...

selamat mengandam..intan...ehe....comel mak andam

Nur Baiyah said...

cantik...
bolehlah sy nk tempah make up kawen sy nt ngan aka jugak...
kt klantan boleh tak??
hihi

NaZiRaH @ Ezyra said...

laa..akak jurumakeup ka..cantik
nya.....;-)

Ibu Lala said...

La ada sijil jurumekap ka. Nanti akk nk bljr makeup dgn intan ek. Anyway boleh buat partime job tu. ok apa..

Unknown said...

wahh berbakat besar la akak ni...nnti bebile bole la mekapkan deqla kan..haha..

musang said...

selamat bermekap

QasehnyaRania said...

wow..kGUM

maaf kak lama tak singgah.ciksu bercuti.. hihi
nti ciksu selak n3 lama ye.sbb ada khoje perlu diberesin..

CeqGu said...

ewahhh mak andam meletop ni.... siap biru lagi kelopak mata. pengantin sekarang memang suka make up ala soft2 kan....kalau dulu2 punya macam opera cina kan kan hehe...anis pun teringin nak belajar make up...suke...tp tuan punya badan tak suka make muka sendiri hehehe

CeqGu said...

ewahhh mak andam meletop ni.... siap biru lagi kelopak mata. pengantin sekarang memang suka make up ala soft2 kan....kalau dulu2 punya macam opera cina kan kan hehe...anis pun teringin nak belajar make up...suke...tp tuan punya badan tak suka make muka sendiri hehehe

Anonymous said...

wah cantik tu !

Mimie said...

cantiknye...pndai akak intan mekap yer

Falsya said...

cantiknyeeeeeeeee...suke3...;)

Chic Na said...

cantiknya kakak ku sorang ni.. bestnya pandai mekap. ;)

akak sihat? busy ke? keja elok2 ya. :)

Ena's Stories said...

fuhh..cute cute...
lulus da...da layak ngandam da tuh!

Cik Rose said...

wah..cantik. akak ada bakat make up ye. Ros ni tak brapa nak pandai. make up sendiri pun tak lepas, apatah lagi nak make up orang. hihi

Unknown said...

berbakat pula Intan dalam bidang ni..:)

☾SHiemaCMa786☾ said...

salam kak..
oo.. kak intan ni ade bakat mengandam rupenye..
cantik2... selamat mengasah bakat jd sharp!

Unknown said...

Pandai la make up..nieza tak reti..pandai pakai bedak ngan lip bum je...gincu pon kalau pakai confirm asik tak jadi..huhu

nanieydotcom said...

Coomeynye kak intan.. :) leh gna khidmat akak ni :)
Suke la pipi tu..

Unknown said...

wah cantik tu..pandai mekap ye,akak pandai pakai lip gloss jek..hehe

nadia farahida said...

cantikkknyaaaaa kak intan makeupkan diaa! :)

ct kektus said...

seronoknya akak reti mekap. kite reti bubuh plembab, bb cream, bedak tabur sikit, eye liner. hehee

fieda said...

ermmm..cantik2..

Unknown said...

cantik!
lulus kak lulus!

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wow cantiknyerrrr

mila said...

alamak sis..pic xde pon huhu..xleh nak tgk.