Followers

Thursday 5 December 2013

TERIMA KASIH KEPADA BLOGGER IBU LALA A.K.A KAK ANA

Assalamualaikum..pertama kali syukur kepada Allah kerana "rezeki" pada hari ini. Saya cuti tak pergi kerja hari ini. KEbetulan suami saya pulang ke rumah awal hari ini makan tengah hari. KEmudian petang sikit saya dapat whatsapp dari Kak Ana Blogger  Ibu Lala. 
IMAGE FROM GOOGLE

Masa dapat tu terbuntang bijik mata ni haaa. Mau tak terkejut..Kak Ana hantar iklan jawatan kosong di sebuah syarikat penerbitan yang memang saya teringin nak kerja. Sebab beberapa hari lalu saya  pernah tengok di TV Al Hijrah mengenai syarikat ini dan saya ada emel mereka bertanya mengenai jawatan kosong. Saya teruja dan bersyukur sangat  walaupun belum tentu dapat tapi tindakan pantas Kak Ana beritahu saya mengenai jawatan tersebut membuatkan saya sepantas kilat tukar baju  dan suami saya terus pandu kereta ke syarikat tersebut sebab nak hantar resume by hand. Dengan hujan semua tapi saya tak kisah asalkan dapat hantar by hand. Saya hantar sekali sampel -sampel artikel dari majalah dan buku -buku yang pernah saya tulis. Kalau hantar by emel susah la sikit sebab banyak sangat  sampel.

Jadi, kawan-kawan doakanlah semoga saya berjaya dan paling best sebab sehala jer dengan tempat kerja Encik Firdaus. Amin.
Terima kasih KAK ANA!!

12 comments:

Aisy Nasiha said...

Tahniah kak.. semoga kali ni akak dapat kerja ni.... saya doakan akak

Cik Puan said...

Semoga rezeki berpihak kpada intan yae...

NaZiRaH @ Ezyra said...

GUD LUCK AKAK, ALHAMDULILLAH..;-)

NaZiRaH @ Ezyra said...

GUD LUCK AKAK, ALHAMDULILLAH..;-)

Ibu Lala said...

Tersenyum akak pagi pagi ni tau. No problem intan. Mudah mudahan intan dapat keje tu. Akk doakan.

Mimie said...

Sy doakan kak inran berjaya dptkn kerja kat situ

mila said...

wah..keje ape tu

Puan Kutu said...

Alhamdulillah..moa Allah bukakan pintu rejekinya disana..ameen..:)

Unknown said...

alhamdulillah ada yg membantu..mudah-mudahan yer akak dpt keje tu.. =)

Unknown said...

alhamdulilla...mungkin inilah rezeki yg terbaik buat intan,akak doakan intan berjaya dapat kerja ni nanti ya...

Ya Allah..kabulkanlah permintaan adikku intan ini...amiinnn

Cik Rose said...

Aminn.. moga dimurahkan rezeki kak..

Miss N™ said...

Alhamdulillah...insyaAllah ada rezeki pasti dapat..Nur doakan moga akak dimurahkan rezeki.