Followers

Wednesday, 4 December 2013

AKU PULA JADI PELUPA

Assalamualaikum.

Semalam dalam jam 8.30 malam macam tu, datang Shafira (Fira) yang nak belajar kelas asas mekap. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. 

Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......aku lupa!!!
image from google

Dah dia balik baru aku teringat aku lupa snap gambar dia!!! Arghhhh...dah whats app dia namun mungkin dia x baca dan dah tentu2 hari ini dia dah cuci muka dia..takkan nak tidur x cuci muka pulak!

Macam tu juga kesnya masa saya g mekap Kakak kepada pengantin di Rumah Tamu Datin Halijah..saya mekap Puan Hana tu, lepas mekap saya balik rumah! Apa daaaaaaa..lupa sajaaaaa..FUh ! Ahad ni jangan lupa snap picture orang yang nak belajar tu,..InsyaAllah

14 comments:

Aisy Nasiha said...

Ha.. ni mesti sebab cikgu wan ni serius masa ajar mekap.. tu yg lupa nak bergambar dgn anak murid.. haa.. xpe..

Fiza Rahman said...

Adoooiiii...ni kena amik vitamin ni...hehehe...

Nurzakiah Hanum said...

la ruginya

hainom OKje said...

Tulah pasal...Intan kena snap gambar jadi org boleh tengok hasilnya...lain kali jangan lupa tau!

redza said...

sabar je la..

izan mama mia said...

abissss..xdok brg bukti yew..

Kesuma Angsana said...

hehehe penyakit lupa tu biasalah !

TelingaBulat said...

hehehe pelupa le tuh..wah best nye aja shading idung kasik mancung hehe

aizu's life said...

Hihihi... still in LUPA mood :P

Deqla Manjew said...

mmg haru la kalo lupa nak snap.. xde bahan bukti nk tunjuk kat org hasil mekap yer kak.. pas ni jgn lupa2 lagi yer kak.. =)

QasehnyaRania said...

kak kena makan kismis byk ni.supaya kurang sikit lupa tu

Cik Nur™ said...

laa..sayangnya...lepas ni jgn lupa lagi tau...tangkap pic sebelum dan selepas...

Cik Puan said...

Alahaiii...lepas ne jangan lupe snap lagi tau...cik nak tengok hasil nye jugak...

mama aryan said...

haipp...lepas ni jgn lupa2 lagi tau..hehehe