Followers

Friday, 20 December 2013

KUALA LUMPUR ZAMAN SILAM

ASSALAMUALAIKUM..SALAM JUMAAT.
Tarikh hari ini:

20122013..cantik kan 


SUMBER DARI SINI

14 comments:

Kakzakie said...

Bila melihat gambar lama ni Intan kakak rasa macam dulu penduduk tak rasa sesak macam sekarang...

Nurzakiah Hanum said...

memory

mama aryan said...

seronok tgk gambar dulu2..nostalgia sgt...

Aisy Nasiha said...

Banyak beza dulu n sekarang ye...

redza said...

kl zaman purba!

TiranaAduka said...

salam kembali intan
Banyak kenangan di kuala lumpur tu pada ta.
Pe pun tq sudi singgah tempat ta.
Salam di pg jumaat juga buat adikku intan.

Cik Puan said...

wahh...dolu2...dah semakin membangun..

Tihara said...

indahnye zaman silam kat kl tu kan :)

QasehnyaRania said...

dulu dulu lg best kot tak sesak mcm skrg..

Cik Nur™ said...

mmg byk betul berubahkan...

Wirda Amir said...

Pesat membangun...kota raya KL

Deqla Manjew said...

dedulu KL pun x sesesak sekrg ni kan..huhu.. tp deqla terpana tgk gmbr gombak tu kak.. lain betul..

Ibu Lala said...

dari mana intan dapat gambar gambar ni...cantik.

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam k.intan..

huhuhu...kita mmbesar dgn arus kemodenan masa...

rare la gambaq ni.. :)