Followers

Sunday 29 December 2013

SALAM AHAD

Assalamualaikum semua..lama pula rasa tak update walhal baru je update minggu lepas rasanya..:))

image from google


Ok, sekarang  dah jadi suri rumah sepenuh masa sampai 1hb ni je.. 2 hb ni dah dapat kerja baru dan yg seronoknya keja ni sampai pukul 12 tengah hari jer. bukan part time ok..hehe..nantilah saya citer keja apa.Tapi ok la boleh bantu suami sikit-sikit walaupun gaji yg saya dapat nnt kecil sahaja dan sangat2 berbeza besar dengan gaji lama tapi entahlah saya rasa happy. 

Jadi waktu petang saya akan manfaatkan untuk attend ke rumah2/tempat sapa2 yang nak belajar kelas mekap...so sekarang ini bukan weekend sahaja boleh buat, weekdays pon da boleh buat..hehe..

Saya tak kisah pasal gaji ni sebab yg penting bagi saya, saya happy sudahlah...bila happy baru boleh kerja dengan perasaan yang tenang. Hidup ini singkat sahaja jadi saya nak hiasi hidup saya dengan perkara2 yang indah dan baik InsyaAllah.  


* saya ada up dua entry baru kat Manis Touch semalam..jemput2 la baca yer.

terima kasih baca entry saya..sayang kamu semua!

12 comments:

Aisy Nasiha said...

Yang penting akak happy ye.. semoga dapat banyak pelanggan ya..

musang said...

slmt berhujung minggu

Tie HT said...

alhamdulillah,
ada rezki keje tetap
dan ada masa untuk buat
perkara yang wan minat..
akak tumpang hepi :)

Ibu Lala said...

Bestnye intan keje haf day je. Akk pun nk jugak.

Dingdang said...

tahniah kak dan selamat bekerja di tempat baru :)

p/s : lain dah blog akak. semakin kemas dan loading pon cepat je.

Chic Na said...

good akak.. rezeki ada kat mana2 je kan.. yg penting usaha.. ;)

Miss N™ said...

buat kerja bila happy baru bestkan..!

Cik Puan said...

tahniah kak intan..dah ade keja baru....

Cik Rose said...

ye, yang penting akak gembira dengan apa yang akak lakukan :)

QasehnyaRania said...

alhamdulillah.
kat mana tu kak. hihi

☾SHiemaCMa786☾ said...

salam k.intan..

alhamdulillah..kalo gaji byk2 pun tak berkat tak blh jgk kan..

bila suit gaji tu berkat..sikit amaunnya pun ttp sentiasa ada :)

Unknown said...

gaji sikit xpe kan kak.. janji kite happy kan.. alhamdulillah..moga terus sukses yer kak..