Followers

Wednesday, 18 December 2013

ADA KE KEYWORD GITU CARI KAT BLOG SAYA NIH?


Ish ish ish..sambil geleng kepala..adeh, blog akak ni tak der dik cerita camtu..huhu..sekian.

24 comments:

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum...intan berlian,

hehehe macam2 ada kan diaorang nie nak ketawa pulak...

mselim3

pls: visit sini tgk kekawan..

Azlan Strider said...

aiyooo...macam tu punya search pun ade ker??hahaha

Regards,
-Strider-

Nurzakiah Hanum said...

adoi2

Chic Na said...

ishhh.. sapa la tu yg search mcm tu.. huhu..

Cik Puan said...

Iskkkiskkkiskkk...dasat sungguh...blog cik pon mcm2 je keyword nye....yang lucah2 je,padahal tak de pon cik melucah kat blog....apeee lahhh mereka ne kan...

redza said...

hahaha! macam2

Deqla Manjew said...

errkkk apakah??? mende gitu org cari.. haihh.. mmg nak kena babab muntot tu.. hahahaha..

TelingaBulat said...

heheh nk gelak la rasa hehe nasib pepetang ni xde org blh gelak

Cik Nur™ said...

siapalah yg cari mcm tu...xpatut betul..!

Mia Kassim said...

hahaha....dorang nak cari apa sebenarnya tu.....

izan mama mia said...

haih...apa derrr...

Wirda Amir said...

Intan payungku....camner nak tgk keyword tu kat blog akak ye intan...akak tgk blogger lainpun ada buat entri yg mcm ni tp akak x tau nak cari di mana...huhuhu...malu sunguh tp kalau malu bertanya sesat jalankan intan....

mama aryan said...

macam2 ada tu...hehehe, akak dah lama tak tgk

Wirda Amir said...

Owhhhh....ini bermakna blog akak kena ada iklan dulu la ye...nanti akak cuba klik nufnang tu...hehe...ada bbrp rkn bloger yg cadangkan akak bo iklan kat blog...rasa menarik juga ni...akak cuba dululah..nanti kalau tak menjadi,akak tanya lagi....terimaksih intan......

Kakzakie said...

Keyword tu kekadang memang kita pun tak terfikir. Entah apa-apalah Intan..

CikLily Putih said...

mak oii keywords nye...

hainom OKje said...

hehe org yg cari keyword tu tak stabil tu Intan

Tihara said...

hahak, giler punye kw
akak dah folow blog manis touch :)

Cheq Kaq said...

hahaha..korek bontot sendiri ade laa..aduyaii

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

bahaya keyword tu.. hehe.. macam-macam mereka cari..

Invisible Me said...

Hanya mampu geleng kepala.

nurbijen said...

hihihi, ada juga yg cari keyword lagu tu

QasehnyaRania said...

alahai. apa la dicarinya tu.. haisshhh

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam k.intan..

heheh..nk tergelak pun hado...aduhaiii... mcm2 diorg ni :p