Followers

Friday, 13 December 2013

MANA SATU YANG ANDA SUKA?

Assalamualaikum ..Salam Jumaat semua sahabat-sahabat alam mayaku..

Mana satu yang anda suka?:
image from google

A  - Follower ramai beribu riban tapi entry anda tiada siapa yang membacanya dan komen?

atau

image from google

B  - Follower biasa-biasa saja tapi setiap kali post entry mesti ada yang membaca dan mengomen?

Tapi semua tu terpulang kepada individu masing-masing kan....Ada yang suka follower ramai dan tak kisah entry nya orang baca ke tak ...ada pula yg x kisah sgt pon pasal follower janji ada pembaca setia dan komen entry nya...huhuh..

Apapun selamat berblogginggggg!!


20 comments:

Aisy Nasiha said...

Saya suka B... malas nak beribu riban.. kalau sikit tapi ada orang komen dan dtang ke blog secara tetap pun dah bagus.. ada kawan macam tu rasanya..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam cik intan,blog k.atie pon biasa2 gak....pd yg sudi singgah & tinggalkn komen..trharu sgt & amat menghargainya.
Klu follow..itu 1 bonus (^_^)

mama aryan said...

pilihan akak B, biar sikit tp ada pembaca yg setia,walapon cuma seorang dua itu sudah memadai bg akak...hehehe

Cheq Kaq said...

B kak!hehe..lama tak singgah sini..ampun dipinta ye

Mama Idlan Irsyad said...

salam pun pilih b.. lebih berharga..

Fiza Rahman said...

Pilih B juga.

Nurzakiah Hanum said...

sama la kita

Farah Waheda Wahid said...

biarlah B dari A kak intan...

redza said...

saya pilih B...slmt berblogging!

Cik Puan said...

cik pilih B..follower banyak2 pon tapi kalau blog syok sendiri tak de maknanye pon..

Falsya said...

Falsya xkisah kak mana2..janji falsya post entry tulis je ape nak..kalau ade yg comment tuh kire bonus la..hehehe

umi alya said...

akak tak ramai follower @ org komen, mklm le biasa2 jer

Nurul Faiz said...

sy suka dua2 kak. hehe. tp kalau boleh biarlah ada org komen entri kita kan. baru rasa semangat nak menaip. hikhik.

Chic Na said...

saya pilih B!! hehehe..

Zira Aziz said...

..ntahla..xksh sgt pn..blogging utk suka2 hati je..hehehe

ct kektus said...

akakkkk. lamanya tak datang sini. hihiii


kite lagi suka yang B tuuu. :)

LadyBird said...

kalau lady, lady suke ramai pengomen.. :D

Wirda Amir said...

Akak pilih yg B lah intan...biar sedikit shbt tp setia....janji kitapun kena jd sahabat yg setia jugakan intan.......

ros_reeza said...

Lebih baik B dari A kan :)

Deqla Manjew said...

tentulah B.. alhamdulillah.. entri deqla ada yg membaca dan komen2.. x mcm dulu2 xde kunjungan pun... haha.. dah mcm syok sendiri jer kan kite citer xde yg nak baca..