Followers

Monday, 30 December 2013

MANIS PAHIT 2013

ASSALAMUALAIKUM..

Tahun 2013 bakal berlalu pergi beberapa ketika sahaja lagi..sepanjang tahun tu pastinya kita semua melalui pelbagai pengalaman manis dan pahit. 

Namun bagi saya tahun 2013 merupakan tahun yang banyak pahitnya dari manisnya. Masakan tidak bulan 10 saya kehilangan Ibu tersayang...AL Fatihah. 

Sebelum ibu meninggal saya juga tempuhi pengalaman pahit di mana  perlu bertegas antara kerjaya dan ibu dan saya pilih ibu. 

Manis? emmm...rasanya tahun ni biasa sahaja ..tiada yang manis. oh ada ada...Manisnya saya dapat berkenalan dengan rakan-rakan blogger yang baik dan support saya..Terima kasih semua. Saya sayang korang semua dan walaupun kita hanya berkenalan di alam maya..saya anggap kalian semua sebagai sebuah keluarga yang besar.. 

Teruskan sokongan antara kita semua dan saya harap hubungan kita berkekalan hingga ke Jannah. Yang lebih dewasa dari saya , saya anggap kakak dan abang, dan yg muda dari saya , saya anggap sebagai adik. :)

Selamat tinggal 2013!
Selamat datang 2014!

Eloklah rasanya tahun baru disambut dengan tazkirah, sembahyang sunat, doa, dan pelbagai perkara yang lebih bermanfaat daripada sambutan dengan konsert nyanyian bagai..ye dok?huhu  

12 comments:

Cik Puan said...

Setiap manusia takkan terpisah dari dugaan.Al-fatihah buat arwah ibunda kak intan..Semoga tahun-tahun yang mendatang membarikan kita seribu satu sinar..In shaa Allah...Apa-apa pon semoga kite sentiasa lebih tabah dan kuat dalam mengharungi dugaan yang mendatang...

Psssssttttt....Gembira kenal dengan kak intan :)

aTieYusof Family said...

Al-Fatihah buat arwah Ibu..
begitu cepat masa berlalu..pelbagai pahit manis ditempuhi..moga kita akan terus tabah mengharungi hari2 mendatang..:)

Cik Nur™ said...

apapun dugaan yg datang...insyaAllah kita kena kuat....

alfatihah buat arwah bonda akak..

Chic Na said...

macam2 pahit manis & suka duka kan kak..

cikna nak jadi adik akak sampai bila2 tauuuu.. ^_^

TiranaAduka said...

2013 dapat kawan yg bernama intan..hehehe

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam k.intan...

miss you too sis...
huhu.. 2013 pun byk duka dari suka dlm diari hidup cma..

kenangan manis pun ade..sbb dpt jumpe akak!
al fatihah buat arwah bonda..


ye ye..betul tu..14 juta utk buat konsert??hmm..baziaq!

LadyBird said...

salam tahun baru kak.. akak, bile nk dtg trg.. nk suh akak mekapklan muke lady ni.. lepas bersalin kulit muka nmpk kusam.. huhuhuhu

Ibu Lala said...

Pahit manis suka dan duka adalah lumrah kehidupan. Teruskan berjuang dan berjuang.

ros_reeza said...

Selamat tahun baru kak.. tak terlambat lagi kan... moga tahun 2014 ini lebih membawa sinaran kepada kita.. moga kita lebih berusaha untuk menjadi yang terbaik!

Deqla Manjew said...

belum terlambat rasanya kan utk deqla ucapkan selmt tahun baru buat akak.. moga tahun ni lebih baik dari tahun2 seblmnya..

Deqla Manjew said...

oh ya.. AL-FATIHAH buat kedua org tua kita..amat peeit utk deqla telan..tp cuba utk tabahkan hati.. in shaa Allah..

pinky said...

takziah tuk akak...