Followers

Monday, 10 June 2013

KEYWORDS HARI INI

Salam..aduhai..cer korang keywords yang saya highlightkan tu . Akakakaka..ketawa guling-guling sat..Dik non, kat blog akak ni x der blog yang “luar biasa” ya. Haip!!! Nak guna anak patung buat apa tu dik??? aduhaiii…Koh Koh Koh! 

Memang akak ada up citer pasal anak patung daripada kain tapi idak ler sampai cerita gitu sekali…Kalau goreng ikan pon sodap oklah jugak..wakakakakaka..


Korang rasa nak tersembur dak air dalam mulut korang kalau korang tengah minum pastu cek keywords kat Nuffnang, ada keywords cam ni??..kah kah kah..nah layankan…




23 comments:

Zira Aziz said...

yg ni mmg serius lawak k.intan..musykil jgk sy..xpnh lg rs ank patung..hahaha..

heirizalieyana said...

hehehe, , , sape lha yg cri keywords tue..kelakar

nea lopah said...

apa lah mksud d sebalik carian tu yer. hehehe

ieda immi said...

hah guna anak patung ??
utk apa ??

adehh memang pelik2 kann ;)

Cik Nur™ said...

err..kadang2 keyword ni mmg pelik2 kan...

the malay male said...

haha, macam macam ragam.

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam K.Intan..

'GUNA ANAK PaTUNG pON SODAP"?

harharhar...adehhh..mcm2

Deqla Manjew said...

kahkahkahkahkahkah... anak patung pun layan ke? hahahaha,... opsss.. senset2.. hahahahaha... dah2 toksah melalut lebeh2.. aiyakkk tepok dahi tau! ;p

Syeeda said...

nak buat anak patung masak lemak cili api kot tu..hii

wan nurul hezrina abd halim said...

lain macam jer munyiknya keywords tuh.hehehe

Nick Nashram said...

hahah..guna anak patung pon sedap..macam lain je bunyinye tu.

Ibu Lala said...

kelakar la. guna anak patung utk apa ni intan...

nadia farahida said...

heyyy geliii kottt kawww desperado sangattt anak patung pon layann sedappppp. hahahaa

Cho Zila said...

macam2 yang dicari dek oerng yerk...

munna said...

mmg kadang ada je keywords yg tak sepatutnya singgah dlm blog kita... kadang2 lawak ada gak yg 18sx

Deq's Qienz said...

hahahha mcm² y diorg cari kan..lawak betul..sabo jelahh

fieda said...

isshh..ntah hape2 keyword tu

Sue-Rya Qistina said...

hahaha..nampak mcm lucah di situ!

BUNDA a.k.a KN said...

assalam,

kelakar bunyinya..

LYAfrina said...

hehe.. anak patung sampai sodappp..kih2.. ape la maksud dia org ni

Chic Na said...

err.. camne boleh masuk blog akak tu.. hahaha..

hai kak.. sihat?

izan mama mia said...

ehe.....tgk keyword kekadang mmg lucu..kiikki

MaMa Rey said...

adoiii..tengok terus ketawa la Intan..ada pula org cari mcm tu hehehe