Followers

Tuesday 19 March 2013

CERITA TERKINI


Assalamualaikum semua !! Huhuhu..cek bz kit sejak dua tiga menjak ni..poyos giler kan ayat.bajet bz tahap gaban Z potong dua...haha…tapi sungguh bak ang…cek busy..

First sekali my sis dah buka kiosk aksesori and kosmetik kat Econsave  ( Yg n nanti  saya uploadkan picture kiosk dia)  so saya pergi rumah dia tgk barang2 semua before dia buka kiosk baru2 ni.

Second..pergh ada second …poyos lagi..koh koh koh…saya sibuk upgradekan bisnes online saya. Saya dah malas jadi orang tengah and now saya cuba ambil sendiri semua stock. So sekarang saya dengan rasminya segala barang seperti perfume (vial) and miniature ada di rumah saya (Yg ni memang banyak stock) . Stock handbag pon ada di rumah saya tapi limited stock... Stock kosmetik In shaa Allah akan bertambah selepas ni. Baru ambil stock obuse lip tint. sukerrrr tau ..:))

Nanti next entry la saya upload segala barang2nya. Dan Alhamdulillah perfume miniature dan vial perfume sephora saya mendapat sambutan yang sangat menggalakkan. Mood happy ..:))

Kak Tihara dengan Deqla Manjew, hari ni husband saya dah pos by Pos Laju..sorry sangat2 lambat gilerrrrr..:) Harap dapatlah memaafkan saya ya…huhuhuh

20 comments:

Farah Waheda Wahid said...

akak cepat2 upload gambar2 ek... x sabar nak cuci mata ni...

Anum said...

baiklah

suwara entertainment said...

as salam intan. sue doakan semoga semuanya sukses ya. semoga rezeki intan bertambah2 :)

Falsya said...

sama la kite kak..bz je skang nie..

Tie HT said...

moga perniagaan dua beradik intan n kakak majujaya..aamiin...

:)

Anonymous said...

moga terus maju jaya. Tp intan buku2 tu sampai skang KA x dpat lagi. Xperlah mungkin bukan rezeki Adik hehehe

Ayue Rejaluddin said...

Baguslah kalau dah amik sendiri..
pakai orang tengah ni susah...
Anyway gudluck... =D

Syamimi Saad said...

bestnya kak berbisnes.. :)
moga maju jaya ye.. ^_*

nanieydotcom said...

wahh busynye kak intan.. same here...

betul tu kak.. better amik brg sendiri dri jdi org tengah.. pening.. :)

Unknown said...

moga bisnes intan terus berkembang maju ye

Unknown said...

hehe...sy bace yg latest dlu..yg ini kemudian...bolela sy beli nanti kak..

Unknown said...

hehe...sy bace yg latest dlu..yg ini kemudian...bolela sy beli nanti kak..

☾SHiemaCMa786☾ said...

salam kak intan..
alhamdulillah..
semoga biz berkembang maju ye.. :)

Chic Na said...

patut la busy. bisnes makin maju. semoga bertambah maju kak. ;)

Cik Rose said...

moga bisness akak bertambah sukses ye :)

Ibu Lala said...

Patut la bz. Ada projek lain rupanya. Bagus la intan pandai berniaga. Akk x pandai. Kalau pandai busn x keje makan gj dah la. all d best intan.

Unknown said...

chaiyok la kak utk bisnes akak... haah dah dpt pun hadiah tu... nnti deqla baca smpai khatam yer kak..suka la kisah rasul kita tu.. =)

Aisy Nasiha said...

nak jadi tauke mmg kena bz kak.. tu tanda bisnes berjaya, hihi.
semoga sukses selalu ye..

Unknown said...

Best nya kalau dapat g umah akak mencuba semua perfume, hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

bz tu sama dgn wani kihkihkih