Followers

Monday, 2 September 2013

Testing 123...456..789....

Testing testing...up.entry dari phone..nak tgk jadi camne..korang boleh baca post saya? kalau boleh tinggalkan komen ya..hihi..

tq and gud nite..:)

Selamat bekerja esok hari...

nampak.x gambar tu? itu gambar masa balik ke kl selepas berhari raya di kedah...

14 comments:

Farah Waheda Wahid said...

kalau dah komen ni dah tentu2 boleh baca kan kak intan? *_^

umi alya said...

ada2..

Nurzakiah Hanum said...

kasi penuh

ieda immi said...

nampak ..
dik macam mana uypdate blog thru HP .. ajar !

Mia Kassim said...

Testing3.....boleh komen ni...hehe

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam K.Intan..

fuh yoooo...update via phones giteww..
hihi..cma berjaya baca entry akak ni.. :)

cayalah.. rider sejati oo :p

Deqla Manjew said...

testing..testing..123...deqla testing komen eh.. dpt x baca komen deqla ni.. ??? hihihi..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

perghhhhh jd la...kak kalau letak gambo mmg dia centre terus ker or kena adjust gak

Ibu Lala said...

Intan pakai samsung note ke. Akk pakai note gak tp note 1. Akk selalu post entry thru email je.

Falsya said...

hi kak intan sayang...lama nau xjengah sini..akak sihat?....dr kl ke kedah, kedah ke kl akak naik motor ker?/..

Chic Na said...

wahhh bestnya akak travel ngan moto.. huuuu..

nanieybarnieylurviey said...

Bestnye!! :)

Cik Nur™ said...

naik moto besar yea...mestnyaaa

MaMa Rey said...

boleh Intan..:)
blm pernah lg post guna hp hehe