Followers

Wednesday, 4 September 2013

HUJAN

Beberapa hari ini hujan sahaja. sejuk melanda.. buka kipas satu pun rasa sejuk macam duk kutub utara je.

Teringat Ahad baru - baru ini balik dari kenduri tahlil dan beraya di rumah saudara ...masa tu dalam jam 8 malam ..saya nampak kemalangan yang dasyat. Keesokan hari masuk paper. mungkin ada yang terbaca di mana 3 pelajar kolej new era meninggal akibat kemalangan kereta. dasyat tau..beberapa btg pokok tumbang akibat dilanggar kereta tu dan kereta tu melambung masuk ke laluan bertentangan pula.. kejadian tu berlaku sekitar 6 lebih masa tu dan mungkin masa tu hujan dan jalan pula licin..

Jadi semua rakan rakan berhati hati memandu semasa musim hujan..malang tidak berbau..

10 comments:

Farah Waheda Wahid said...

Farah memang alah dengan cuaca sejuk ni kak...heee...rasa nak tarik selimut jer...

Chic Na said...

sini panas kadang2 hujan.. ngeri sungguh kemalangan tu ye kak..

Cik Nur™ said...

sini pun sejuk kak...

pasal kemalangan tu, rasanya ada masuk berita...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mmg kak cuaca sejuk wani tido skang ni berstokin tiap2 mln sekali dgn qalief hikss

LYAfrina said...

al-fatihah.. kdg2 malang tu tak berbau..cuma kt kna sntiasa beringat

wantie said...

hari hari akak kena hujan. basah lokoih.

nik ros said...

takut nyer dgr accident2 ngeri ni. kalau tgk lagi la..huhu
mintak2 jauh la kan dari perkara mcm ni

kena hati2.

MaMa Rey said...

betul tu Intan berhati2 dijaln raya..kat sini pun hujan jg

MaMa Rey said...

betul tu Intan berhati2 dijaln raya..kat sini pun hujan jg

Puan Kutu said...

hujan sejuk mmg best..sedap tidur..tp tu la kt jalan raya kena lebih hati2..