Followers

Friday, 26 July 2013

Raya Nak Dekat Dah!

Hari Jumaat daaa..Yeay! Salam Jumaat semua..

Saya buntu nak up entry apa…

Cuma sekarang tetiba rasa longgar sikit jekkk seluar sebab posa kot…ekekekek…lepas posa agak2 naik balik niiii…Confirm punya..ya la nanti duk layuq makanan sedap2 mau x tergugatt..ehehe…

Baju raya? Saya dah tak beli dah..sebab ada dalam dua helai baju yg belum dipakai lagi.jadi jimat dah kat situ.
Saya start cuti raya 7 Ogos sehingga 14 Ogos 2013.  Balik Kedah pagi raya pertama. Dengar MIL nak follow balik Kedah juga..almaklumlah MIL saya mana ada kampung..Pure KL sejati punya..

Cik Jah, Senah semua camno korang punya preparation raya? mesti devas devusss kan
 
Saya dah dapat kad raya daripada seseorang. terkejut tau sebab da lama sgt x terima kad raya…Seorang blogger juga..jeng jeng..nanti saya up entry ..:)
Okey semua..Jom perbanyakkan amalan di bulan Ramadhan ini.

Teringat zaman dulu di sekolah menengah masa duk asrama..tiap2 petang bertadarus Al Quran. Rindu zaman tu


Rindu rakan2 semua! Saya p slow2 na umah korang...lambat dari kura-kura tau ..

25 comments:

Kakzakie said...

Kakak rasa kakak pun cuti macam intan juga. Balik kg kakak senang aje intan sebab dua-dua kampung dekat aje.. sebelah daerah aje:)

Nisah Idham said...

Salam Kak Intan payung yang blink2..

haishh kak Jemah ooii, dah longgaq lor ya sluaq tu. hehhe Nisah pon longgar gak kak. tp tu lah longgar sekejap je. bila dgr je Tkabir raya nanti. confirm naim berkilo2 ..

>> nisah beraya kat ipoh, Lumut & melakau.. hehhehe. haishhh tak sabaq dah ni. Baju raya belum beli lagi. nnti nka beli kat Ipoh ja.. :)

Deqla Manjew said...

deqla tahun lps byk dpt kad raya, tahun ni mcm suram je...apakah diriku semakin dilupai..hohoho.. amboii dah kurus ye.. ish deqla plak yg naik riso ni.. takot kurus jugak.. nk timbang pun takot2.. huhuhu..

Ibu Lala said...

akk x tau le longgar ke tak intan. rs cm sama je.

akk start cuti 7/8 sampai 13/8. balik tepen. jom dtg kpg akk.

akk x buat bj pun intan. thn ni byk kenduri. so pakai bj kenduri tu la utk ry nanti. save bajet. lps tu leh pakai pi keja.

nea lopah said...

Tak ada divas devus nya kak...seadanya jer.

Siti Rohaida Yusof said...

seronok bila dpat pakai seluar yang dulu dah tak muat..sekarang muatbalik...harap2 lepas raya nie taklah naik lagi..takut tak tertahan nafsu makan makanan hari rya..
tahun nie balik kota tinggi dan raya ke2 balik melaka...

Aisy Nasiha said...

tak beli baju pun kak intan dh ada dua helai....ooo jeles tu. Saya dah la tak beli, tak da pula baju yg baru tak pakai lagi.. Huhu.. Sedihnya.. Meleleh air hidung ni..

Tapi yg paling syok sebab tahun ni raya kami di kelate, tanah tumpah darahku... Pasti seronok..

Chic Na said...

belum buat ape pun lagi kak.. slow2 lah.. ehhe..

Cik Nur™ said...

Nur pun rasa nur kurus sikit,..hehehe

nur pun ada dapat kad raya jugak.. :)

ainil fazieda said...

Ainil pon rasa mcm dah kurus bula posa neyh :P hewhew! ^^ best la dpt balek kg . Ainil xtau lg nk blek kg ke tak . Mak ckp , tgk lah dulu mcm mna . Argghh ! nak balek Perak okeeeee :'(

the malay male said...

kalau niat nak bertadarus tu kuat, zaman dah kawen ni pun boleh buat :-)

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Bestnya Intan balik jauh2 ke Utara.
Preparation K.Mirror baru 70% je, kuih blom buat, rumah blom hias, blom wat facial, blom buat rambut... kekekeke.

Riedaffya ibrahim said...

raya da dekat kak...sy masih byk keje nih..huuu

Zira Aziz said...

a ah raya dh dekat..sbb sy dh stat buat biskut raya seadanya..hehe

thn ni xde kat raya..actually dh bertahun2 xdpt n x anta kad raya..

Nurul Nadiah+Khairil Syazwan said...

Yey Raya!

Semoga semuanya berjalan lancar.

Raya nanti jangan ketat balik seluar or kainnya kak. hihihi


Salam Ramadhan

Maria Firdz said...

Wah.. Konvoi kita balik utara... Wah.. Jimat tu sbb dh de yg x pkai lagi..

Nora Karim said...

Wah.. kurus ya.. best la tu... saya cm gitu gak la... trn pun sikit sgt... huhu xberjaya la nak kuruskan badan dlm ramadan thn ni...

saya raya di bandar... Gombak... raya kedua or ketiga baru blk kg arwah Ayah encik hubby di marang...

lieyalatif said...

tak sabar plak kan cik intan nak bercuti...dah terase bahang2 raye ni hah...lagu raye pun dah bekumandang nieh....

azrinna said...

Tapi serius berpuasa zaman duk asrama memang best !
mahu-dapatkan-kulit-cantik-dalam-masa.singkat

izan mama mia said...

selamat berpuasa intan

♥ Cmª shIemª ♥ said...

Salam K.Intan Berlian Tin Tun..

huhu..lamenya akak menyepi ye..tau2 je dah buat ucapan selamat hari raye.. ehehe..

iols cuti seminggu je uols..ape..? dah kurus..? alhamdulilah..cma ni jer berat naik x turun2 lagi.. huhuh...

selamat berpuasa ye kak:)

wantie said...

ni nak habaq mai.. baju anak nak dah sopin bagai. baju akak je hubby wat wat lupa.. waaaa...

nak kena pi bli sendiri la kot.

Mrs Velentine said...

salam ramadhan kak intan..MV dapat dua kad raya dari blogger

Kesuma Angsana said...

x sabar dah nak raya ni kan !

Mimi Azirah said...

akak sme ngan sy..pose nih dh kurus skit