Followers

Monday 14 October 2013

SYUKUR ALHAMDULILLAH

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.
ALLAH MAHA PEMURAH, MAHA MENGASIHANI..

Alhamdulillah… Saya mendapat tawaran kerja yang baru, Syukur pada Allah. Berita tersebut saya terima pada hari Jumaat 11 Oktober ..10 hari selepas pemergian emak saya selepas saya nekad resign demi emak saya. Alhamdulillah..dan selepas tawaran tersebut datang lagi panggilan temuduga yang lain. Saya masih bekerja di kompeni lama sehingga 31 Oktober ni…x sabar rasanya nak start kerja selepas Maal Hijrah nanti..


Apa yang saya nampak secara jelas dan terang di sini. Jangan takut untuk berbuat sesuatu demi orang tua kita walaupun melibatkan masa depan kita kerana rezeki itu Allah yang tentukan.  Jangan takut untuk berjuang demi Allah, ibu dan bapa kita. Alhamdulillah..

11 comments:

NaZiRaH @ Ezyra said...

Alhamdulillah..;-)

Umialya said...

Alhamdulillah.. rezeki tetap ada walau dimana2pun

ewanthology said...

Alhamdulillah :-)


Ibu Lala said...

Tahniah intan.

Unknown said...

alhamdulillah.. tahniah ye kak.. selmt bertugas di tmpt baru... betul tu..setuju sgt.. rezeki tu Allah yg tentukan..

Miss N™ said...

Alhamdulillah...rezeki Allah dimana2.. :)

adventure mama said...

alhamdulillah...asalakan niat kite baik :)

Unknown said...

Alhamdulillah..murah rezeki akak. Takziah yer atas pemergian bonda tercinta.

Azhafizah MN said...

alhamdulillah.selamat bekerja di tempat baru kak :)

Puan Kutu said...

Rezeki ada dimana saja.klu niat kita ikhlas insyaallah dipermudahkan

Cik Rose said...

Alhamdulillah.. kak.. tahniah ye.. buat baik, di balas baik kan.. jangan risau untuk berbuat baik.. rezeki kita dah diatur oleh Allah..