Followers

Sunday, 2 November 2014

PEMANDANGAN DI PANTAI MURNI, YAN, KEDAH

Assalamualaikum semua..apa khabar hari ini? Yan, Kedah. Sememangnya daerah pelancongan. Ada gunung, air terjun, pulau, laut dan sawah padi.;)

Ok, jom layan pemandangan di Pantai Murni Yan, Kedah. Dekat jer dengan rumah saya.:) Pantai Murni ni kalau hari Jumaat orang ramai la sebab Kedah kan cuti..Jadi ramai lah orang datang bersiar-siar, lepak, makan-makan. Chalet atau homestay pon banyak di sekitar daerah Yan ni jadi x ada masalah untuk mereka yang ingin bercuti di sini. 

Jadi kalau sesiapa yg bercuti ke Kedah, jangan lupa datang ke Yan yer.:)







11 comments:

Tihara said...

memang teringin sangat nak pi kedah especially langkawi :)

sHaRiNa eLyaNa said...

bestnya..teringin nak pergi kedah..tp xsmpai2 lg hihih

aryan azra said...

salam intan..cantik sangat,akak tak pernah sampai ke kedah lg

Chic Na said...

sedapnya abc tu.. huhuhu..

hainom OKje said...

Tak pernah sampai Yan rasanya...apa lagi tempat menarik kat sana Intan...Pantai ni boleh mandi ke Intan...

JunAina said...

Walaupun akak ni orang Perlis jarang sangat jalan2 ke Kedah setiap kali bercuti.

Lieya Von Jay said...

saya pernah pergi. :) ada la dalam dua kali kot .. ^_^

Kesuma Angsana said...

cantik2 pic nyer ni !

Nastyna said...

hoo bestnya.. insya Allah...one day nak ke sana.

kakyon said...

selalu ke kedah..tapi Yan tak pernah sampai lagi.

CikLily Putih said...

cantiknye tempat ni