Followers

Friday 30 September 2011

September 2011

Dari kiri: Shida, Zura, Ida, Jue, Yanti & aku

        Sepanjang september ni boleh dikatakan keseluruhan bulan adalah dalam bulan Syawal. Aku attend dua ja open house..Umah kakak di Kemuning Greenville dan di rumah sahabat sekolah menengah aku di Bangi. Umah Shidah (orang kuat Sinar FM) :) Kira reunion juga la..sebab lama x jumpa kawan2. Jumpa Jue, Ida( tokey jamu dengan kedai baju, Yanti Rosli, Zura, Ameliawaty, Suhana (x sempat nak jumpa) dan fathi kassim. Sedap makanan shidah masak. Terima kasih tuan rumah.
      Kerja pula always banyak. X pernah x banyak...haha.. Betul kan..Kerja x pernah sudah. Nak balik kampung hujung bulan september ni, tapi dicongak2 balik , nampaknya terpaksa tangguhkan lah dulu. Maklumlah, raya pun banyak juga keluar duit.Macam air kan pengaliran wang. Hmmmm..Aku dgn husband pergi kerja balik kerja ja..Nasiblah aku ni jenis suka masak. Bulan ni juga x ada apa sangat yang special. Hujan dan sejuk juga boleh dikatakan bulan ni kan. Apapun, hope semua happy dengan life masing2 kan.
         Dan aku x pernah putus asa dan berdoa semoga aku dan suamiku dikurniakan zuriat. Ameen.Nanti bab ni aku cerita next post ok. Assalamualaikum.

4 comments:

Yanti Rosli said...

Wah..wan dh start buat blog yer..yanti pon ada gak..tp idop segan mati x mau punyer blog...hahah
btw, my blog : http://prana2b.blogspot.com/

intanfirdaus247 said...

hhhehe..saja2 ja yanti....share2 pengalaman..:)

QasehnyaRania said...

orang kuat sinar FM :)

akak, nak buat teh serai tu senng je..hihi

akak bancuh air teh mcm biasa
pastu amik serai sebatang ketuk bahagian hujung tu..pastu masukkan la dalam air teh tadi ..

jadilah teh serai.. ;)
boleh minum sejuk atau suam ;)

Deq's Qienz said...

walaikumsalam kak intan..hehee