Followers

Tuesday, 27 September 2011

CeRiTa JepUn ZaMan Kecik

      Selamat tengah hari. Sekarang suma org kat opis ni keluar makan. Sy dengan ada beberapa kerat ag duk ngadap pc..biasalah ada yg berfb, melayan Oh bulan , bla bla... Takder , teringat zaman sekolah rendah dulu , tahun 80 an dulu. Ada banyak citer Jepun yang saya selalu duk menenggek tunggu depan tv.antara citernya

      - Moero Attack
        Memang citer ni paling saya suker. Sanggup ponteng pi sekolah agama petang. haha..lepas tu sibuk duk tiru Chun (nama heroin ) tu duk wat samesop dengan angkat kaki sandar kat dinding tu.. Lagu tema pon best..ha ni ha.. masa tu semua pakat naik main bola tampar walau x pandai main..keh keh..:P


      - Oshin
Haaaa, yang ni rasanya semua orang ingat kot..Cerita kisah seorang budak perempuan dari dia kecik sampai la tua...Oshin ohh Oshin...:)

       -Chiaki
cerita pasal kisah pramugara dan pramugari. Ingat?? ala Chiaki. ingat lagu ni tak? Cikgu Hiroshi cikgu yang kami benci..perangainya pon buruk sekali.." hehehe..pastu ada pompuan tangan palsu nama Mariko Shinto x silap.selalu ugut dengan tangan pasu dia...
       -Miss Komet
Cerita Miss Komet ni pon aku suka.Comel. tapi x berapa ingat jalan ceritanya cemana.


       -Oyuki
Cerita Elpekado d Oyuki..eh betul ke tajuk n? aku belasah ja ..tapi seingat la kan, pompuan ni kulit putih  melepak tapi orang jepun..anda ingat x?


3 comments:

QasehnyaRania said...

hehehe..tak penah tngok..

akak, pasai mentarang tu..
boleh je
kalau kat key el slalu beli dekat care4 wangsa maju.

kalau ada pemangggang ajaib terus je masuk letak daun limau purut sikit.pastu tutup. skjap je dah masak.cicah ayaq asam atau sambai kicap perah asam limau sikit ..sedappp..

suami, mak n ayah kedah yg suka sgt pon

deq's qienz said...

tak pernah tgk la cite nih..hahaa kalo gaban besa la tgk..owh yan ek..jauh jugak gan saya..sy asal dr gunung qiyang,.mak ayah duk situ lag cuma sy skg tinggal uum la keja kat sini..hehee seronok jmpa akak :)

mama aryan said...

akak ingat moero attack,miss komet oh yg akak ingat ayat dia "mak..tolonglah" pastu ada mcm tongkat sakti bling2 bila diketuk..hehe seronok je citer dulu2