Followers

Monday, 1 September 2014

ASSALAMUALAIKUM SEMUA SAHABAT

Assalamualaikum semua....apa khabar..Salam Merdeka yg ke 57 thn kpd rakyat seluruh rakyat Malaysia..dan syukur kepada Allah kerana Gaza kini bebas..Tahniah kpd semua pejuang mujahidin..Malaysia stand with Palestine

Ok...mmg lama gila dan kekok utk berblog setelah sekian lama tinggalkan dunia blog ni..nak.susun ayat pon rasa kekok..hihi..

Sekarang saya dah kembali dan menetap di kg halaman saya di Kedah..alhamdulillah..dapatlah saya jaga pusaka peninggalan arwah ayah dan mak..kalau saya tak jaga sapa lagi nak jaga..yang bestnya Encik Firdaus pon suka duk.kedah..Buat masa ni kami.masih berjauhan..dia masih di kl..insyaAllah hujung September ni dia balik dan terus menetap di sini.. Rezeki ada di mana mana jd tak perlu takut untuk balik ke kg..bukan kl jer ada peluang kerja..hoho...betul tak?

kan kan..

Ok kawan kawan semua.rindu korang... Lupa nak.ucap tahniah padaBlogger ciksu ..sebab dah dapat babyyyyy! Yeay!:)tahniah daripada Kak intan :)

5 comments:

redza said...

betul tu..rezeki ada di mana-mana..yg penting rajin berusaha

ewanthology said...

kos hidup lebih murah di sana khabranya.

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Waa bestnyaa.. dah blk kg. Nt share pic kg halaman tau Intan. Mesti suasana menghijau.. sawah ladang luas terbentang, pohon nyiur melambai2.

aryan azra said...

salam cik intan... dah lama akak tak jenguk cik intan, sihat tak?
dah balik dok kedah,wahh bestnyerr.. mesti tenang suasana di kg kan.. betul tu rezeki ada dimana2..jgn takut bumi Allah ni luaskan, yg penting kita sendiri yg berusaha.. jgn lupa jenguk blog akak yg baru tau..

intanfirdaus247 said...

Terima kasih semua atas komen dan semangt ygdiberikan utk intan..;)