Followers

Wednesday, 1 October 2014

TELEKUNG LYCRA


Assalamualaikum semua. Siapa nak beli telekung lycra?

Haaaa, kat sini ada telekung lycra untuk org dewasa dan kanak-kanak. harga telekung lycra utk dewasa dan kanak-kanak ni ialah RM40. Postage RM 7 utk semenanjung dan tambah rm2 utk sabah dan sarawak. Saiz kanak-kanak bole pakai dari umur 5-8tahun

Pasai apa sama harga? Toksah tanya saya ya..nak buat camner ,harga dah lagu ni dah owner tu bg. I follow ja..rasanya dah murah dah kot..

Saya ialah agen untuk telekung lycra nih..berkenan sgt telekung mcm n.. Saya pakai telekung mcm ni juga lah kat rumah member terus berkenan.. ..:)

Stok insyaAllah sentiasa ada..


Tgk kod kod yg berkenan dan bgtau saya..kod untuk dewasa dan kanak-kanak sama ja ya..jadi sila lah pilih yer mana berkenan di hati. :))


RM 40 POSTAGE RM 7 Semenanjung Malaysia
Sabah Sarawak add RM 2 


POSTAGE HARI ISNIN  jer..

LAST PAYMENT MESTI DIBUAT PADA HARI JUMAAT. JIKA LEWAT PAYMENT,  POST AKAN DIBUAT ISNIN BERIKUTNYA. 
INSYAALLAH SEJUK. SELESA.
TOLONG WHATSAPP ATAU SMS SAHAJA 017-3218351. 

PERHATIAN: WARNA MUNGKIN SEDIKIT BERBEZA SEPERTI YG TERDAPAT DALAM GAMBAR. YERLA KAN MUNGKIN LIGHTING KAMERA BAGAI..
sila rujuk kod ini sama ada untuk dewasa atau kanak-kanak





telekung kanak-kanak

10 comments:

Falsya said...

salam kak intan..rindunye ngan kak intannnnnnnnn....kak intan sihat?????..

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam k.intan..
cma datang cuci2 mata tgk telekong cantik2 :)

QasehnyaRania said...

cantik :D

QasehnyaRania said...

cantik :D

Fiza Rahman said...

Cantik2 kaler.

DP BBM said...

makasih good

Ayu Jafri said...

owh..dah turun harga.dulu mula2 YM beli RM79 gitu..hehe

Sya Mimie said...

asslmkm kak intan.. waaaa, murah je hrganya..

miza yusof said...

Salam kak intan. Sihat ?
Rindunya dengan kak intan.
Lama kan tak borak :)

hainom OKje said...

Mmg banyak dah telekung jenis ni sekarang.... okje ada satu warna kunen .....Tu pun dulu beli mssa tgh panas dulu dulu