Followers

Friday, 3 January 2014

BISING TETAPI MENCERIAKAN!

Assalamualaikum semua..Salam Jumaat buat semua rakan-rakan alam maya yang saya kasihi..:))

Alhamdulillah kerja yang saya buat kali ini sangat menceriakan bagi saya . Walaupun bingit dengan suara-suara comel yang licik hati saya gembira melayan kerenah mereka membaca, menyanyi, menulis, dan pelbagai lagi. Mereka sangat comel dan menjadikan hidup saya ceria! itulah kerja saya sekarang..:))

Sekian.


28 comments:

Aisy Nasiha said...

Ai kat mana ni akak keje? Alhamdulillah kalau kerja kali ni akak rasa gembira..

Nurzakiah Hanum said...

hai singgah ptg

Nurul Faiz said...

oo... kak intan jadi guru tadika ye.
hehe. memang seronok bergelumang dengan budak2 kecik ni :)

Mama Safiy Arfan said...

jadi cikgu tadika ke sis??

Deqla Manjew said...

akk keje di taska yer kak? x pun sebagai guru tadika.. yer kan kak? wahh bestlah..

Cik Puan said...

keje taska upe nye...
best nye layan karenah kanak2..

umi alya said...

tahniah Intan

Tihara said...

alhamdulillah, bestnya intan,
nanti dapat aura budak2 tu,
mana tau jadi ibu..
akak tumpang hepey :)

Chic Na said...

mesti jd teacher ni.. bestnyaaa.. ;)

ewanthology said...

nice..yg penting kita suka keje kita.

izan mama mia said...

ceria lah bila dikelilingi budak budak kan...ehe

Cik Nur™ said...

tempat keje pun comel. :)

Riedaffya ibrahim said...

kakkkk....miss u...lama x kesni...sbuk bangat kite skrg..

Aisy Nasiha said...

Welcome to the club kak.. ai.. cikgu wan lah ye sekarang? Semoga gembira k..

aTieYusof Family said...

seronok kerja mcm ni..budak2 ni penghibur sbnrnya..:)

najihah sahami said...

keje taska ke? mesti suka budak2 kan. orang kata kerja ngan budak2 boleh kurangkan stress bila layan kerenah diorang. hehe

LadyBird said...

akak suke kanak2 ek?
kanak2 memang best :D
penghibur hati dikala sunyi.. pengubat jia dikala hiba

MaMa Rey said...

alhamdulillah Intan..layan budak kecil ni memang menghiburkn dan menceriakan...

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam k.intan..

wah..jadik tecer ke skrg ni?
hihi..mesti best melayan anak2 :)

imm said...

salam kenal..singgah bw kt sini..
sudi2 lah jenguk blog saya pulak ye..thanx:)
http://cikanem.blogspot.com/

Zira Aziz said...

..jd cikgu tadika ye..mst sronok..tp thp kesabaran kne tnggi kn ;P ..

syiela said...

bestkan karenah dorang ni walau kdg2 agak memenatkan

Sue-Rya Qistina said...

bestnya bekerja dgn anak2 comel cilik ni.. :)

Cho Zila said...

memang ceria kejenyer.. moga berbakti penuh komitmen...

Wirda Amir said...

Akak suka juga bising yg menceriakan,bg akak cuma kanak2 yg boleh beri kita kegembiraan yg begitu...lama tk dgr berita dr intan,hrp sihat saja ye

Liza Razak said...

tak kisah keje di mana-mana, janji kita happy kan? :)

QasehnyaRania said...

alhamdulillah.
good luck akak

Time Traveller said...

Bagus la kalau kerja happy dan ceria jer :D